Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از فارس، به‌مناسبت سالروز تاسیس نهاد مقدس عقیدتی ـ سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، مراسم بزرگداشتی در تیپ 55 هوابرد برگزار شد که در آن از کارکنان عقیدتی ـ سیاسی این تیپ تجلیل به عمل آمد.

امیر سرتیپ2 ذبیح‌الله بهمن زیاری، فرمانده تیپ 55 هوابرد در این مراسم با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش به حوادث و وقایع اوایل انقلاب اسلامی و شکل‌گیری نهاد مقدس عقیدتی ـ سیاسی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 حوادث و اتفاقاتی از طریق دشمنان به منظور ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌شد، اما حضرت امام خمینی(ره) با درایت و شجاعتی وصف ناشدنی تمام نقشه‌های پلید دشمنان را نقش برآب می‌کردند و امروز نیز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران به خوبی سکان هدایت نظام را بر عهده گرفته‌اند و با تدابیر داهیانه و دوراندیشی، توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خارجی و داخلی نظام را خنثی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از خدمات صادقانه بازنشستگان عقیدتی سیاسی تیپ 55 هوابرد تقدیر به جای آورده و ضمن یادآوری خاطرات آنان، تأکید کرد که با وجود آن عزیزان و تجربیات بی بدیلشان، مجموعه عقیدتی ـ سیاسی با صلابت در راه خود حرکت کرده و به این راه ادامه خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد نیز ضمن تبریک به‌مناسبت سالروز تاسیس این نهاد مقدس، از خدمات صادقانه کارکنان این نهاد مقدس به ضرورت گرامیداشت بازنشستگان و استفاده از تجربیات ارزشمند این عزیزان تاکید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس اجتماعی عقیدتی سیاسی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا شخصیت شهید مطهری را بی‌نظیر خواند و گفت: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از شهادت شهید مطهری آثار و کتاب‌های آن بزرگوار همچنان در میان جوامع اسلامی رواج دارد و این شخصیت متعالی در مقابل تمام انحرافات ایستادگی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی روز چهارشنبه، پنچم اردیبهشت در نشست خبری به مناسبت ایام شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی بسیج و سپاه تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی، سیاسی و عقیدتی در مجموعه بسیج، صدها مربی، راوی سیاسی، قاریان قرآن چهره فرهنگی و تاثیرگذار تربیت می‌کند که با تفکر بسیجی و بدون منت نقش آفرینی می‌کنند که در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد این فداکاری‌ها بودیم.

وی افتتاح بزرگ‌ترین مرکز آموزشی سپاه عاشورا در سال گذشته را رویدادی بی‌نظیری دانست و گفت: هر پاسدار دوره‌های مختلف عقیدتی، سیاسی و فرهنگی طی می‌کند تا ایمان و باورهای درونی خود را قوت بخشد و در این راستا نیز شنبه‌های هر هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به طهارت روحی و تقوا در پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان، با ایمان و باورهای درونی خود رشادت و فداکاری‌هایی انجام می‌دادند که امروزه نیز شاهد این رشادت ها هستیم.

سرایی جنگ سپاه قدس با داعش را نبردی ناشناخته دانست و گفت: پشتوانه داعش ایلات متحده جنایتکار آمریکا بود که امروزه نیز از رژیم کودک‌کش صهیونیستی حمایت می‌کند ولی عملیات وعده صادق تمام جهان را تحت تاثیر قرار داد و موشک باران سرزمین‌های اشغالی به تیتر اصلی اخبار و رسانه‌های جهان تبدیل شد که این همان اثرگذاری ناشی از تعبد و تدین است.

وی به سفر معنوی پاسداران انقلاب اسلامی به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: سالانه حدود ۵۰۰ خانواده پاسدار به مشهد مقدس سفر می‌کنند که در کنار تفریح از متون دینی، معنوی، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره لازم را ببرند.

وی ضمن تشریح برنامه‌های متنوع هفته عقیدتی و سیاسی، آموزش‌های قرآن را یکی از مهم‌ترین برنامه در برنامه‌های پرورشی عنوان کرد و ادامه داد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان حضرت آیت الله آل‌هاشم، برگزاری نشست‌های بصیرتی، سیاسی و بصیرت افزایی، دیدار با علما و اساتید بزرگوار در شهرستان‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدا، گفتمان‌های دانشجویی و کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌هاکه توسط بسیج دانشجویی برگزار می‌شود، تجلیل از حلقه‌های صالحین در رده‌های مختلف، بسیج اقشار، غبارروبی از مزار شهدا، نشست های تخصصی سیاسی و عقیدتی در حوزه‌های مقاومت و حوزه های علمیه، تبیین آثار شهید مطهری در مدارس و دانشگاه‌ها و نواخته شدن زنگ انشای مطهری زنگ سپاس معلم در راستای تبیین دستاوردهای انتقلاب اسلامی و قدردانی از معلمان نمونه از جمله برنامه های این هفته در استان است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا روزشمار هفته عقیدتی و سیاسی را تشریح کرد و گفت: شنبه خدا محوری و اعتقاد به معاد، یکشنبه ترویج معنویت و اخلاق _ تربیت نسل جوان انقلابی و متدین، دوشنبه مکتب مطهر و حلقه های صالحین، سه شنبه شهید مطهری پژوهش و تولید علم در مدارس و حوزه های علمیه، چهارشنبه سالروز شهادت مرتضی همایش مطهر و قرآن و عترت عناوین هفته گرامی‌داشت هفته عقیدتی و سیاسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
  • سالروز تاسیس رادیو فردا
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد