Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال الدین عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یزد امسال به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شده است، اظهار داشت: به همین مناسبت غرفه ایران در نمایشگاه‌های بین المللی کتاب فرانکفورت که از معتبرترین نمایشگاه‌های کتاب دنیاست، با رنگ و بوی یزد افتتاح شده است.

وی عنوان کرد: غرفه ایران با نمادهایی از بادگیر، کاشی‌کاری‌های یزد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تزئین شده و مورد استقبال خوب بازدیدکنندگان نیز قرر گرفته است.

عزیزی بیان کرد: امروز در نمایشگاه مذاکراتی با ناشران داخلی و بین المللی در مورد ترجمه برخی کتاب‌هایی که در مورد یزد نگارش شده، انجام شد و امیدواریم به زودی شاهد ترجمه کتاب‌های فاخر در با موضوع یزد باشیم.

شهردار یزد همچنین از رونمایی دو کتاب به زبان آلمانی در این غرفه خبر داد و یادآور شد: یکی از این کتابها ترجمه کتاب «انسان 250 ساله» شامل مجموعه ای از بیانات رهبری در مورد زندگی سیاسی و مبارزاتی امامان شیعه است.

وی ادامه داد: همچنین ترجمه آلمانی کتاب اسلام جزئی از آلمان است نیز با حضور سرکنسول ایران در فرانکفورت همچنین مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران انجام شد.

عزیزی اظهار داشت: امروز، پنج‌شنبه به نام روز یزد در غرفه ایران نامگذاری شده که به همین مناسبت از چند کتاب در مورد یزد نیز رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مقدمات و مذاکرات لازم برای اینکه یزد به عنوان پایتخت کتاب جهان معرفی شود نیز انجام شده که امیدواریم با همکاری همه دست اندرکاران به وی‍ژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ارشاد استان یزد، بتوانیم یزد را در سال 2020 به عنوان پایتخت کتاب جهان معرفی کنیم.

کد خبر 4749365

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرداری يزد نمایشگاه کتاب فرانکفورت اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران

کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه «بازار کتاب» برای اعلام حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند تا پایان روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به پنل کاربری خود در سامانه V.bazarketab.ir مراجعه و در بخش طرح‌های فروش، پس از مطالعه قوانین و مقررات حضور و تایید آیین‌نامه نسبت به ثبت‌نام در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اقدام کنند.

حضور کتابفروشی‌ها در بخش مجازی این دوره از نمایشگاه منوط به تایید نهایی درخواست‌ها از سوی مدیر سامانه است و نتیجه نهایی بررسی درخواست‌ها در پنل کاربری کتابفروشی‌ها قابل مشاهده است.

به کتابفروشی‌هایی که حضورشان در بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تایید شده است برای بارگذاری نهایی محصولات فروشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • اهمیت توجه محمود نجم‌آبادی به نسخ خطی و ترجمه‌شان