Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردی که برای مجبور کردن دختر موردعلاقه‌اش به ادامه دادن دوستی، او را تهدید به اسیدپاشی کرده بود، از سوی ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش زن جوانی با مراجعه به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرد که مدتی قبل در یکی از شبکه‌های اجتماعی با مردی ۳۵ ساله ساکن خیابان آیت اله کاشانی آشنا شده است تا اینکه پس از مدتی گفت و گو در فضای چت و تبادل علایق، باهم قرار ملاقات گذاشته و به رستوران و چند جای تفریحی و دیدنی رفته‌اند تا بیشتر با هم آشنا شده و در صورت ایجاد علاقه با یکدیگر ازدواج کنند اما مدتی بعد زن جوان با شناخت بیشتر از این مرد متوجه شده که فرد مناسبی برای ازدواج با یکدیگر نیستند و به همین دلیل رابطه‌اش را با وی کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کم شدن ارتباط از سوی شاکی، مرد جوان شروع به تهدید و آزار زن جوان کرده و در نهایت به وی گفته که اگر حاضر به ادامه دوستی نباشد، اقدام به اسیدپاشی به صورت زن خواهد کرد و همین امر نیز سبب شده تا این زن اقدام به شکایت از این مرد کند.

با طرح شکایت رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس امنیت قرار گرفته و متهم مورد شناسایی قرار گرفت تا اینکه با صدور مجوز مقام قضایی تیمی از ماموران پلیس امنیت اقدام به دستگیری این فرد کرده و او را به مقر پلیس منتقل کردند.

با انتقال متهم به مقر پلیس، وی تحت بازجویی قرار گرفت و گرچه در ابتدا منکر هرگونه شناخت و دوستی با متهم شد، اما با مشاهده ادله و شواهد موجود سرانجام اعتراف و اعلام کرد که برای مجبور کردن شاکی به ادامه دوستی او را به اسیدپاشی تهدید کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگيري اسيدپاشي تهران پليس بلوار آیت الله کاشانی پليس امنيت پلیس امنیت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد اعلام شده است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086690

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم