Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، اتحادیه کارگران شهرداری کاتالونیا جزء اولین اتحادیه‌هایی است که فراخوان اعتصاب صادر کرد. اتحادیه‌های دیگر هم آرام آرام به این اعتراض‌ها می‌پیوندند. 

چند روز پیش دادگاه عالی اسپانیا، احکام حبس رهبران استقبال طلب کاتولونیا را صادر کرد و مردم به طرفداری از آنها به خیابان آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان

رئیس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان بازدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، غفور کارگری با همراهی سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی و محمدحسن پاسوار مشاور رئیس کمیته ملی پارالمپیک، با حضور در مجموعه ورزشی غدیر، از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان بازدید کرد.

برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

 

کارگری در این بازدید ضمن اطلاع از آخرین شرایط فنی ملی پوشان و روند آماده سازی تیم، درجریان مسائل و دغدغه های کمانداران تیم ملی قرار گرفت.

سومین مرحله از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان برای آمادگی حضور در بازی های پارالمپیک پاریس از 25 فروردین ماه آغاز شده و ملی پوشان این رشته با هدایت میلاد وزیری سرمربی تیم ملی تمرینات خود را دنبال می کنند.

تیم ملی پاراتیراندازی با کمان 7 سهمیه برای بازی های پارالمپیک پاریس 2024 بدست آورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • جو آرام و پایدار برای آسمان لرستان
  • بازنگری مصوبه دستمزد منع قانونی ندارد
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • سیلاب جان ۳ نفر را در مسیر خاش - ایرانشهر گرفت
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • سایه شوم اعتصاب‌های گسترده بر سر بازی‌های المپیک پاریس
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد