Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الیوم السابع، اداره خودمختار کردها در شمال و شرق سوریه در بیانیه‌ای ضمن متهم کردن آنکارا به استفاده از تسلیحات ممنوعه بین‌المللی تاکید کرد، ارتش متجاوز ترکیه با استفاده از انواع سلاح‌ها در شهر راس العین، به نقض آشکار قوانین و منشورهای بین‌المللی می‌پردازد.

در این بیانیه‌ آمده است که اردوغان در پی شکست آشکار در پیاده سازی نقشه‌های خود، اقدام به استفاده از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی همچون فسفر و ناپالم کرده است و این امر تهدیدی را نسبت به وقوع بحرانی انسانی و کشتارهای واقعی گسترده ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره خودمختاری کردها از افکار عمومی جهان و نیز نهادهای حقوقی و بشردوستانه خواست تا برای متوقف کردن تجاوزات خطرناک ترکیه و پایان دادن به این حمله فاشیستی اقدام کنند.

در همین حال، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از یک منبع پزشکی در بیمارستانی که تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک "قسد" است، تاکید کرد، عصر  روز (چهارشنبه) مواردی از افراد مبتلا به سوختگی‌های شدید ناشی از بمباران ترکیه به شهر راس العین واقع در شمال حسکه به بیمارستان منتقل شدند که ظاهرا علت آن استفاده از سلاح‌های حاوی مواد شیمیایی است که ماهیت آن نامشخص است.

این منبع که ترجیح داد نامش فاش نشود، تصریح کرد،  کمبود امکانات پزشکی و آزمایشی در بیمارستان، امکان تعیین نوع ماده‌ای را که موجب وقوع این نوع سوختگی‌های عجیب شده را فراهم نکرد، اما قطعا مواد استفاده شده از مواد ممنوعه بین‌المللی است. اکثر آسیب‌دیدگی‌هایی که دیروز بیمارستان پذیرش کرد، ناشی از استفاده ارتش ترکیه از تمامی انواع سلاح‌های سنگین است که از موارد خطرناک به شمار می‌رود.

مناطق شهر راس العین در شمال حسکه برای نهمین روز متوالی آماج حملات هوایی و بمباران توپخانه‌ای و موشکی شدید از سوی ارتش ترکیه قرار دارد.

23311

کد خبر 1311631

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترکیه سوریه کردهای سوریه اربعین سوریه پیاده روی اربعین ترکیه ایالات متحده آمریکا کردهای سوریه باشگاه استقلال استان لرستان رجب طیب اردوغان حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف شعبانی با بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

کد خبر 6087195

دیگر خبرها

  • بیانات مهم رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • دبیر کل ناتو: برنامه‌ای برای استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان نداریم
  • گروسی: به زودی به ایران سفر می‌کنم
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل
  • لاوروف: جهان در آستانه درگیری بین قدرت‌های هسته‌ای قرار دارد
  • قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • قطار ترانزیتی افغانستان -ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است