Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ناجا، عدم توجه به جلو و رعایت سرعت مطمئنه و خواب‌آلوگی را مهمترین عوامل تصادفات زوار دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  سردار محمدعلی نوری نژاد صبح امروز در بازدید از مرز خسروی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از وظایف پرسنل ناجا فراهم کردن زمینه تردد و خروج زوار است و حال خدمت‌رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار ما از زوار که این توفیق نصیب آنها شده، به زیارت نائل شدند و این فریضه معنوی را به انجام رساندند این است که همچنان که عزم و اراده در رفتن برای این سفر داشتند در برگشت هم مقررات راهنمایی و رانندگی و ایمنی  را رعایت کنند تا با سلامتی برگردند.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: برابر گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی بی توجهی به مقررات در بازگشت به مردم صدماتی می‌زند.

سردار نوروزی‌نژاد عدم توجه به جلو، عدم رعایت سرعت مطمئنه و خواب آلودگی را از مهمترین عوامل تصادفات زوار دانست و افزود: این موارد موجب واژگونی شده و حادثه‌هایی ایجاد کرده که در صورت رعایت این موضوعات از این موارد هم پیش نخواهد آمد و زوار با سلامت به شهرهای خود باز خواهند گشت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت

سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در صومعه سرا، بلوار شهید سرشاد خبر داد که بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که راکب موتورسیکلت به علت حرکات نمایشی (تک چرخ زدن) نقش بر زمین شد که کامیونت نیسان که قصد فرار را داشت به جدول وسط بلوار برخورد و پس از واژگون شدن از قسمت بار بر روی راکب جوان افتاد.

رئیس پلیس راهور گیلان ادامه داد: در این حادثه شدید متأسفانه راکب موتورسیکلت که جوانی ۲۱ ساله بوده و فاقد گواهینامه بوده به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان می‌سپارد.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را ماده ۲۰۹ آئین نامه راهنمایی و رانندگی، انجام هرگونه حرکات نمایشی (تک چرخ زدن در خیابان‌ها و معابر) از سوی راکب موتورسیکلت تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: رانندگان باید هنگام رانندگی از حرکات نمایشی دوری کنند و حتماً در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند تا هم جان خود و جان دیگران را به خطر نیندازند.

کد خبر 6088216

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت