Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@08:51:45 GMT

قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۸/۰۷/۲۴

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۲۱۳۴

صراط:

به نقل از رویترز، در حالی که ارزش سهام در بازارهای اروپایی به دلیل نامشخص بودن سرنوشت خر‌ج انگلیس از اتحادیه اروپا شاهد کاهش بوده قیمت فلز پالادیوم هم به دلیل کمبود عرضه بار دیگر رکورد زده است، قیمت طلا پس از کاهش یک درصدی در جلسه قبل امروز تغییر اندکی داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصد افزایش به 1482 دلار و 84 سنت رسید. قیمت طلا در بازار آمریکا نیز امروز با 0.2 درصد افزایش به 1486 دلار و 20 سنت رسید. پیتر فرتیگ، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «ارزش یورو در برابر دلار اندکی تقویت شده و ارزش سهام در بازارهای مالی نیز اندکی بالا رفته که ظاهرا با خوش بینی های ایجاد شده در رابطه با مذاکرات برگزیت مرتبط است، اما این مذاکرات همچنان با ریسک هایی مواجه است.»

وی افزود: «تحولات مربوط به مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین ظلهرا به نتیجه خاصی نرسیده و در بهترین حالت منجر به یک آتش بس منجر خواهد شد نه یک توافق تجاری...بنابراین وضعیت های عدم قطعیت اقتصادی همچنان پررنگ هستند و این عوامل موجب تقویت قیمت طلا می شود.»

مذاکرات سرنوشت ساز میان انگلیس و اتحادیه اروپا برای دستیابی به توافقی بر سر برگزیت که دیروز تا ساعات اولیه بامداد چهارشنبه نیز ادامه داشت سازنده گزارش شده اما هنوز مشخص نیست که لندن می تواند از به تعویق افتادن خروج در تاریج 31 اکتبر جلوگیری کند یا خیر.

فعالان بازار اکنون در انتظار نتیجه نشست برگزیت در بروکسل هستند که طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد و تکلیف نحوه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را مشخص خواهد کرد.

در همین حال قیمت فلز پالادیوم پس از رسیدن به رقم بی سابقه 1744 دلار و 58 سنت در معاملات اولیه امروز با 0.6 درصد رشد نسبت به رقم پایانی دیروز به 1742 دلار و 56 سنت رسید.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱

بازار جهانی نفت با کاهش درگیری‌ها در خاورمیانه به ثبات نسبی دست یافت. شاخص نفت برنت انگیس و وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ترتیب ۸۷.۱۱ و ۸۱.۹۹ دلار در هر بشکه، رسیدند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تشدید تنش‌های منطقه‌ای بازار نفت را دچار نوساناتی کرده بود اما از روز گذشته با بازگشایی بازار‌های جهانی، بار دیگر قیمت نفت به ثبات نسبی دست یافت.

شاخص برنت انگلیس با ۰.۱۱ درصد افزایش به ۸۷.۱۱ دلار رسید. شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با ۰.۰۹ درصد افزایش، به قیمت ۸۱.۹۹ دلار مبادله شد.

در جدیدترین بروزرسانی قیمت نفت خاورمیانه، نفت سنگین ایران با ۰.۷۰ درصد کاهش، به ۸۲.۵۷ دلار در هر بشکه رسید. نفت سنگین عربستان نیز با سقوط ۲.۰۱ درصدی با قیمت ۸۶.۳۳ دلار مبادله شد. بهای نفت سبک عربستان روز گذشته با ۲.۰۱ درصد کاهش، به ۸۷.۹۳ دلار در هر بشکه رسید.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • قیمت جهانی نفت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ |برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد