Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اداره توسعه پایدار سازمان ملل متحد «UNDP» پس از پایان نشست نمایندگان این نهاد با مسئولان افغانستان در کابل اعلام کرد که این نهاد برای توسعه افغانستان طی ده سال آینده یک میلیارد دالر در اختیار این کشور قرار خواهد داد.

هدف از ارائه کمک یک میلیارد دالری سازمان ملل به افغانستان، تقویت بنیه اقتصادی، افزایش فرصت‌های شغلی به ویژه برای جوانان و زنان این کشور اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت اقتصاد افغانستان با استقبال از کمک یک میلیارد دالری سازمان ملل به آن کشور اعلام  کرد: با ارائه این کمک، زمینه ایجاد شغل برای ده ها هزار تن فراهم خواهد شد.

به نوشته ایرنا، سازمان ملل متحد در بخش های دیگر از جمله ماین روبی، تامین مواد غذایی و کودکان نیز سالانه صدها میلیون دالر به دولت افغانستان کمک می کند. 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل متحد افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم

اتباع افغانستانی به صورت روزانه از مرکز بازگشت امام رضا(علیه السلام) در خاوران تهران به کشور خود بازگردانده می شوند.

 به گفته سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران ، در این مرکز روزانه بازگشت اتباع غیر مجاز افغانستانی و خود معرف نیز صورت می گیرد.

اتباع افغانستانی در این مرکز پس از گروه بندی و ثبت اثر انگشت، عکس برداری از آنها صورت می پذیرد و مشخصاتشان گرفته و ثبت می شود و سپس راهی کشورشان می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فیلم عصبانیت یک شهروند از مسئولان؛ خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؟
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • ببینید | تصاویری از خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؛ عصبانیت شهروندان از مسئولان
  • بازداشت بیش از یک هزار پناهجوی غیر قانونی در ترکیه
  • بازگشت حدود ۸۵۰ شخصیت‌ به افغانستان
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم