Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: تیم‌های جوان هلال احمر از ابتدای اجرای طرح خدمت به زائران حسینی، بیش از ۲۱۷ هزار مورد خدمات در ایران و عراق به زائران ارائه کرده‌اند. ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علی گنج کریمی مجموع خدمات ارائه شده از سوی تیم‌های جوان اعزام شده به عراق در ایام اربعین حسینی را 118 هزار و 385 مورد اعلام کرد و گفت: از روز 14 تا  23 مهرماه، 99 هزار و 584 زائر در کشور عراق به تیم‌های جوان هلال احمر مراجعه کرده و خدمات لازم را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته گنج کریمی، جوانان هلال احمر در این مدت 49 هزار و 937 زائر را به مراکز درمانی و 60 هزار و 581 زائر را نیز به اماکن مورد نیاز راهنمایی کرده‌اند. همچنین 3 هزار و 207 زائر نیز خدمات پانسمان و بانداژ در یافت کرده و 4 هزار و 660 مورد نیز سایر خدمات ارائه شده از سوی جوانان هلال احمر به زائران مراجعه کننده بوده است.

سرپرست سازمان جوانان هلال احمر به خدمات ارائه شده از سوی اعضای این سازمان در داخل کشور هم اشاره کرد و گفت: جوانان هلال احمر از ابتدای اجرای طرح خدمت به زائران حسینی در ایام اربعین با حضور در قرارگاه‌های مرزی، در مجموع به 98 هزار و 693 زائر خدمات ارائه کردند.

گنج کریمی خدمات ارائه شده از سوی جوانان هلال احمر به زائران در داخل کشور را شامل 34 هزار و 815 مورد راهنمایی زائران، یک هزار و 847 مورد کمک به ناتوانان، 552 مورد تست قند خون، 8 هزار مورد اندازه گیری فشار خون، توزیع 46 هزار و 669 بسته فرهنگی و تبلیغاتی و 3 هزار و 394 مورد خدمت در ایستگاه های صلواتی عنوان کرد.

بیماری‌های شایع در میان زائران اربعین کدامند؟اربعین 98| پذیرایی روزانه از 3 تا 4 هزار نفر در 7 موکب ناجا

انتهای پیام/

R1491/P1010114/S2,24,25,1392,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم اربعین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موکب تسنیم اربعین موکب تسنیم اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در یک سال گذشته در آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تحت پوشش این دانشگاه به ۸۹ هزار و۵۵۱ نفر از شهروندان، ۳۸۲ هزار و ۷۵۰ خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است.

محمد قربانی گفت: از مجموع خدمات ارائه شده در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه، در آزمایشگاه‌های مراکز تربت حیدریه به ۵۲ هزار و ۶۵۳ نفر ۲۲۶ هزار و ۲۸۴ خدمت، در آزمایشگاه‌های مراکز زاوه به ۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر ۹۰ هزار و ۵۵۰ خدمت و در آزمایشگاه‌های مه ولات به ۱۴هزار و ۳۶ نفر ۶۵ هزار و ۹۱۶ خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است که در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد.

وی گفت: در حال حاضر ۹ آزمایشگاه و ۲۲ مرکز نمونه‌گیری در معاونت بهداشت دانشگاه و مراکز خدمات جامع سلامت فعال هستند و به همشهریان خدمت‌رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام