Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل استاندارد استان سیستان و بلوچستان از انجام بیش از 5 هزار بازرسی از فروشگاه ها و مراکز عرضه در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل عاقلی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: در 6 ماهه نخست از سال جاری 408 مورد بازدید و بازرسی فنی و 58 مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی فعال در سطح استان سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه از انجام 621 مورد نمونه برداری از محموله های صادراتی و صدور 471 گواهینامه صادراتی در استان خبر داد و افزود: علاوه بر این، هزار و 158 مورد نمونه برداری از محموله های وارداتی صورت گرفته که در نهایت منجر به صدور 981 مجوز وارداتی شده است.

وی  اظهار کرد: در زمینه نظارت و کنترل کیفی بازار نیز در همین بازه زمانی 5 هزار و 717 مورد بازرسی از فروشگاه ها و مراکز عرضه انجام و 121 مورد نمونه برداری صورت گرفته است.

عاقلی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه واحدهای تحت پوشش سالانه حداقل در 2 مرحله مورد بازرسی فنی و نمونه برداری قرار می گیرند تا انطباق و استمرار کیفیت تولیداتشان مورد ارزیابی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، این آموزشگاه که به همت خیر گرانقدر حاج غلامحسین مطهری با زیربنای ۴۴۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث گردیده با حضور خانمحمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • ۴۲۶ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در رودان صورت گرفت
  • ۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد
  • ۹۵ هزار و ۲۸۳ اخطار کتبی صادر شد
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • انجام ۶۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام
  • فعالیت مراکز غربالگری هیپوتیروئیدی نوزادان در شهرستان مراغه
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری