Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@10:29:12 GMT

فعالیت 12 هزار قاری و حافظ در ارتش

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۲۲۴۹

فعالیت 12 هزار قاری و حافظ در ارتش

به گزارش ایکنا از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس نهاد مقدس عقیدتی ـ سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، محفل معنوی و روحانی انس با کلام وحی امروز، 25 مهرماه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) تیپ37  زرهی شیراز برگزار شد.

در این مراسم معنوی پس از قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط تعدادی از قاریان، حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 در خصوص اهداف تشکیل عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران مطالبی را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران بر سایر ارتش‌های دنیا مزیت و برتری داد، مهم‌ترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را شهادت‌طلبی، ولایت‌مداری، ایمان و تعهد، استکبارستیزی و دشمن‌ستیزی و مقاومت و ایثارگری برشمرد.

فضلی در ادامه با بیان وظایف و فعالیت‌های سازمان عقیدتی ـ سیاسی یکی از مهم‌ترین این وظایف را فعالیت‌های قرآنی شامل برگزاری کلاس‌های قرآن و مسابقات قرآن در سطح کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های کارکنان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 12000 نفر قاری و حافظ در سطح ارتش وجود دارد.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی یکی از طرح‌های بسیار خوب و مؤثر توسط سازمان عقیدتی ـ سیاسی را اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح 13 گانه در ارتش ذکر کرد در خصوص این طرح‌ها توضیحاتی را عنوان کرد.

عباس عطاالهی، سرپرست تیپ 37 زرهی نیز در این مراسم با این روز به کارکنان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نامگذاری این روز توسط  بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این روز نشان‌دهنده آینده‌نگری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) بر ضرورت ایجاد فعالیت یک نهاد فرهنگی سیاسی و ایدئولوژیک در ارتش است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس فعالیت های قرآنی ارتش قاری و حافظ تیپ 37 زرهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اجلاسیه و مراسم یادواره شهدای ارتش است.
این اجلاسیه امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.
این اجلاسیه در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه است.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است.
در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلا‌ح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران