Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:04:58 GMT

بازار سرپوشیده زنجان کف‌سازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۲۲۵۶

بازار سرپوشیده زنجان کف‌سازی می‌شود

داود نوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس توافقی که با هیات امنای بازار سرپوشیده زنجان انجام شده است ابتدا کف‌سازی راسته قیصریه و کوچه باشگاه با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه راسته قیصریه اصلی‌ترین مسیر در بازار سرپوشیده است کف سازی در فاز اول از این مسیر آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان، با بیان اینکه راسته حجت الاسلام فاز دوم این پروژه است، گفت: پیمانکار این پروژه انتخاب شده است و در حال حاضر همه مصالح مورد نیاز برای انجام این پروژه خریداری و انبار شده است.

نوری یادآوری کرد: کف‌سازی راسته قیصریه و کوچه باشگاه هر کدام یک‌هزارو ۲۰۰ مترمربع است.

وی به انجام اقدامات در خصوص جمع آوری آب های سطحی در کوی صدرجهان اشاره کرد و افزود: ۲ قنات در شهر زنجان در نواحی پایین دست از جمله خیابان خیام مشکل ساز بود که با هزینه داخلی به مبلغ ۶ میلیارد ریال احیا شد.

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان گفت: با احیای این قنات ها آب های سطحی رختشویخانه نیز جمع آوری می شود.

نوری به همین مشکل در کوی صدرا در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: بر اساس طرح مطالعاتی دانشگاه زنجان بالا آمدن آب‌های سطحی در کوی صدرا مربوط به جابجایی گسل ها است.

وی تصریح کرد: این موضوع به عنوان پروژه پژوهشی توسط دانشگاه زنجان انجام می شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خیابان خیام اعتبار عمرانی زنجان شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، قزوینیان گفت: پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی ۹۲ درصد برآورد شده است.

وی افزود: در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی، در بخش خودمالکی ۶هزار و ۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴ هزار و ۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی نیز  ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان در ادامه با بیان اینکه تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین (به صورت اجاره ۹۹ ساله) تأمین شده و برای مابقی متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تأمین و الحاق اراضی مدنظر است، ادامه داد: برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد نیز مسکن روستایی می باشد.

قزوینیان گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت تأمین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام است و در سال جدید با جدیت پیگیر تأمین زمین هستیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد
  • ۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد
  • ۲۷۱ هکتارزمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان تامین شد
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد