Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس نمایندگان کنگره می‌گوید که رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان نشست روز چهارشنبه با سران کنگره درباره اوضاع در سوریه و عملیات نظامی ترکیه، «از خشم منفجر شد». ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شامگاه چهارشنبه نشستی پشت درهای بسته میان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و رهبران کنگره و اعضای کلیدی کمیته‌ها درباره اوضاع سوریه و عملیات نظامی ترکیه علیه شبه‌نظامیان کُرد سوریه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این نشست جنجالی، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به خبرنگاران گفت که او نشست را بعد از عصبانیت ترامپ ترک کرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خشم و عصبانیت ترامپ را به نتایج رای‌گیری در مجلس نسبت داد که طی قطعنامه‌ای، عقب‌نشنینی نیروهای آمریکایی از شمال سوریه را محکوم کرده است.

پلوسی گفت: « من فکر می‌کنم که رأی‌گیری، به خصوص میزان آرا، به نحوی که بیش از دو سوم جمهوری‌خواهان مخالف آنچه رئیس‌جمهور انجام داده است، بر رئیس‌جمهور تأثیر گذاشته و او شوکه شده است.»

نانسی پلوسی در ادامه گفت: «به همین دلیل ما نتوانستیم جلسه را ادامه دهیم؛ زیرا ترامپ ارتباط خود را با واقعیت از دست داده است.»

از سوی دیگر، «استنی هوایر» رهبر اکثریت در مجلس نمایندگان  ترامپ را به «بحران‌آفرینی در خاورمیانه» متهم کرد.

«چاک شومر» رهبر دموکرات‌ها در مجلس سنا نیز تصریح کرد که ترامپ هیچ طرحی برای مقابله با تروریست‌های داعشی ندارد.

شومر خاطرنشان کرد که ترامپ به شیوه‌ای توهین‌آمیز با پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان صحبت و او را «سیاستمدار درجه‌سوم» خطاب کرده است.

در حالی‌که «کوین مک‌کارتی» رهبر جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان اظهار داشت که نانسی پلوسی مسئول ناتمام ماندن جلسه کاخ سفید درباره سوریه بود؛ چرا که این جلسه را با عصبانیت ترک کرد.

ترامپ اما در حساب کاربری خود در توئیتر عکسی منتشر کرده و گفته است: «نانسی پلوسی دچار طغیان عصبی شده است؛ یا او مشکلی با طبقه بالای خودش دارد، یا اینکه اصلا از کشور بزرگ ما خوشش نمی‌آید.»

قرار بود ترامپ در نشستش با سران کنگره درباره اوضاع در سوریه به دنبال عملیات نظامی ترکیه علیه کُردها در شمال شرقی این کشور، بحث کند.

ساعاتی پیش از این جلسه، مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه‌ای در انتقاد از تصمیم ترامپ برای خروج نیروهای آمریکایی از شمال سوریه تصویب کرد.

ترامپ: از کشورهایی دفاع می‌کنیم که از ما خوششان نمی‌آید

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال را ببینید.

کد خبر 846590 منبع: مشرق برچسب‌ها ايران اينترنشنال خبر ویژه منافقین

دیگر خبرها

  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند