Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش کتیبه های عاشورایی در زمینه کتابت وصیت نامه های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور خوشنویسان و تذهیب کاران برجسته گلستانی در تیپ۲۳۰ متحرک هجومی ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، این همایش یک روزه در مسجد امام محمد باقر (علیه السلام) به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس واز خود گذشتگی شهدای مدافع حرم برگزار شد که مورد استقبال مسئولان لشکری و کشوری و جوانان استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ «سهراب اصغرزاده» جانشین تیپ230 متحرک هجومی در اختتامیه این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (علیه السلام)گفت: هنر خوشنویسی، باعث ماندگاری ارزشهای اسلامی و حفظ تمدن اسلامی و هویت ملی بسیار ارزشمند و فاخر در کشور است.

 

وی افزود: امروز دشمنان ما در صدد هستند فرهنگ ملت را از گرایش به ایمان، ارزش ها و گرایش اصول اسلامی و استقلال هویت ملی بازگردانند، که شما هنرمندان انقلابی ارزشمند با هنر ماندگار و یادگارخود می توانید فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت را در بین جوانان تبیین کنید.

 

اصغرزاده اظهارداشت: با این اقدام جوانان متوجه این مهم می شوند که امنیت و عزت و اقتدار کشور مرهون از خود گذشتگی های شهدای گران سنگ در دوران دفاع مقدس و بعد از آن بوده که این حرکت آنان نیز برگرفته از فرهنگ عاشورایی امام حسین (علیه السلام) است و این ارزشهای اسلامی باید حفظ شود.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا کانون های مساجد موکب اربعین دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سعید خیرالهی با بیان این که هنر مردمی و انقلابی بر اساس زیست بوم، محور برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی در ایلام است، اظهار کرد: در آیبن گرامی داشت هفته هنر انقلاب اسلامی از ۷۰ هنرمند استان تجلیل شد.
وی با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق با هدف پاسخ قاطع و مشروع ایران اسلامی به جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در سوریه، شهادت سردار زاهدی و جمعی از مستشاران، اذعان کرد: ریشه این کودک کشی و نگاه ظالمانه به بشریت که مصداق آن رژیم صهیونیستی است باید از بین برود.
سعید خیرالهی با بیان این که هنر انقلاب اسلامی با حلاوت نام شهید سید مرتضی آوینی در سطح استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: شهید آوینی تلاش کرد که با هنر و کلامش، اندیشه و فلسفه وجودی دین، انسان و هنر را نشان بدهد و حرکتی انقلابی را در دنیای هنر امضاء کرد و به یادگار گذاشت.
مدیر حوزه هنری استان ایلام با اشاره به این که تلاش شده است ناشناخته‌ها و نقاط قوت هنر انقلاب اسلامی در استان شناسایی شود، تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود، سهم استان از زیرساخت‌های هنری از جمله سینما، گالری‌ها و سالن‌های نمایش است و باید با نگاه ویژه‌ای به مقوله زیرساخت‌های هنری در استان انجام شود، تأکید کرد: توجه و گسترش زیرساخت‌های هنری در استان باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با بیان این که تقویت نیروی هنری متخصص و جریان ساز در ساختار حوزه هنری انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این نهاد در استان است، ابراز کرد: بُرج هنر یکی از نیاز‌های زیرساختی در حوزه هنر استان به شمار می‌رود که لازم است که این طرح با نگاه مسئولان ارشد استان و کشور به سرانجام برسد و مکانی برای حضور هنرمندان باشد.
واحد‌های تجسمی، شعر، عکس، موسیقی، آموزش، پژوهش، هنر‌های تصویری، نمایش، آفرینش‌های هنری و ادبیات پایداری در حوزه هنری انقلاب اسلامی فعال است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است