Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:23:53 GMT

رمالی که خود طعمه کلاهبرداران شد!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۲۳۷۱

رمالی که خود طعمه کلاهبرداران شد!

رئیس حفاظت اطلاعات اداره کل دادگستری استان یزد گفت: رمالی که با ادعای غیب‌گویی ، سحر و جادو از مردم کلاهبرداری می‌کرد، این بار خود طعمه کلاهبرداران حرفه‌ای شد.

به گزارش مشرق، ،مجید فرهمندزاده افزود: با وصول گزارشی مبنی بر کلاهبرداری از فردی که پرونده قضایی و محکومیت داشت، موضوع در دستور کار قرار گرفت و پیگیری‌ها برای دستگیری متهمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ماجرای معتادانی که کارت عابربانک خود را برای مصرف مواد می‌فروشند توهم شبانه یک زن بزرگراه را به هم ریخت!

وی اظهار کرد: فردی که به اتهام رمالی به چهار سال زندان محکوم شده بود، به جای تن دادن به قانون، به شخصی اعتماد می کند که مدعی بوده با اعمال نفوذ در دستگاه قضایی او را نجات می‌دهد.به گزارش  روابط عمومی دادگستری یزد، فرهمندزاده گفت: این دو نفر در یکی از گاوداری‌های اطراف یزد توافق می‌کنند به واسطه آشنایی که فرد  مذکور در دادگستری دارد با  پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان، حکم زندان را لغو کند.

 رمال می پذیرد و ۶۰ میلیون تومان به عنوان قسط اول پرداخت می‌کند و در انتظار اجرانشدن محکومیت خود می ماند.فرهمندزاده یادآور شد: پس از گذشت چند روز کلاهبردار با رمال تماس می‌گیرد و تقاضای ۶۰ میلیون تومان دیگر می‌کند و در نهایت به دلیل به نتیجه نرسیدن پرونده، محکوم  دادگستری را در جریان موضوع قرار می‌دهد.وی تصریح کرد: رمال با کلاهبرداران در گاوداری خود برای پرداخت 60 میلیون دیگر قرار می‌گذارد و مأموران این دو کارچاق کن را قبل از دریافت وجه دوم دستگیر می‌کنند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن رمالی اخبار حوادث دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان کنکور مراقب کلاهبرداران باشند

سرهنگ داوود معظمی گودرزی، در گفت وگو با خبرنگار مهر با توجه به نزدیک شدن به کنکور سراسری و کلاهبرداری از شرکت کنندگان گفت: مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: این نوع کلاهبرداری‌ها نزدیک به زمان کنکور اتفاق می‌افتاد و افراد زیادی هم درگیر این کلاهبرداری می‌شدند اما مجرمان سایبری پا را فراتر گذاشتند و در ماه‌های اخیر شاهد پیش فروش سوالات کنکور در فضای مجازی بوده‌ایم.

وی افزود: مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.

سرهنگ‌معظمی گودرزی گفت: شرکت کنندگان به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفاً با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.

کد خبر 6085278

دیگر خبرها

  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ شیوه جدید کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • داوطلبان کنکور مراقب کلاهبرداران باشند
  • داوطلبان شرکت در کنکور مراقب کلاهبرداران باشند | ویدئو