Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی گنج کریمی مجموع خدمات ارائه شده از سوی تیم های جوان اعزام شده به عراق در ایام اربعین حسینی را ۱۱۸ هزار و ۳۸۵ مورد اعلام کرد و گفت: از روز ۱۴ تا روز ۲۳ مهرماه، ۹۹ هزار و ۵۸۴ زائر در کشور عراق به تیم های جوان هلال احمر مراجعه کرده و خدمات لازم را دریافت کردند.

به گفته گنج کریمی، جوانان هلال احمر در این مدت ۴۹ هزار و ۹۳۷ زائر را به مراکز درمانی و ۶۰ هزار و ۵۸۱ زائر را نیز به اماکن مورد نیاز راهنمایی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۳ هزار و ۲۰۷ زائر نیز خدمات پانسمان و بانداژ در یافت کرده و ۴ هزار و ۶۶۰ مورد نیز سایر خدمات ارائه شده از سوی جوانان هلال احمر به زائران مراجعه کننده بوده است.

سرپرست سازمان جوانان هلال احمر به خدمات ارائه شده از سوی اعضای این سازمان در داخل کشور هم اشاره کرد و گفت: جوانان هلال احمر از ابتدای اجرای طرح خدمت به زائران حسینی در ایام اربعین با حضور در قرارگاه‌های مرزی، در مجموع به ۹۸ هزار و ۶۹۳ زائر خدمات ارائه کردند.

گنج کریمی خدمات ارائه شده از سوی جوانان هلال احمر به زائران در داخل کشور را شامل ۳۴ هزار و ۸۱۵ مورد راهنمایی زائران، یک هزار و ۸۴۷ مورد کمک به ناتوانان، ۵۵۲ مورد تست قند خون، ۸ هزار مورد اندازه گیری فشار خون، توزیع ۴۶ هزار و ۶۶۹ بسته فرهنگی و تبلیغاتی و ۳ هزار و ۳۹۴ مورد خدمت در ایستگاه های صلواتی عنوان کرد.

کد خبر 4749406

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی سازمان جوانان هلال احمر اربعین 98 شهرداری تهران شورای شهر تهران اربعین حسینی هفته ناجا نیروی انتظامی قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی شهر تهران پیروز حناچی آتش نشانی ناجا سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مهدی هنری با بیان اینکه در این ایام سه هزار و  ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد ۲۱۲۰ نفر برادر و ۱۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند.

هنری افزود: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • بیش از ۸۳ هزار زائر به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام