Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمود واعظی روز پنجشنبه در آیین نمادین آغاز سال تحصیلی در دانشگاه گرمسار افزود: مشکلات کشور در سال ۹۷ قابل توجه بود اما در سالجاری این دغدغه‌ها به مراتب کمتر شد. وی با اشاره به اینکه ۲۵ استان کشور در ابتدای فروردین امسال درگیر سیل بود گفت: با وجود مشکلات اما بلایای طبیعی منشاء همبستگی شد و این وحدت در تمام بخش‌ها شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: برخی از طبقه متوسط و پایین جامعه اکنون مشکل اقتصادی دارند اما این مشکلات نسبت به آن چه که دشمن پیش‌بینی می کرد، کمتر است.

وی اضافه کرد: اقتدار ایران اسلامی اکنون به مراتب نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است و در سازمان ملل متحد سران کشورهای مختلف به دلیل عزت ایران به دیدار رئیس جمهوری می‌آمدند.

همبستگی مشکلات کشور را برطرف می کند
واعظی در ادامه سخنانش با تاکید بر این که با همبستگی می توان مشکلات کشور را برطرف کرد گفت: دشمنان تلاش کردند که ما نتوانیم نفت خود را به فروش برسانیم اما این کار را می‌کنیم و هنوز هم نمی دانند که ایران چگونه نفت می‌فروشد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: ایران را برای واردات مواد اولیه برای تولید کالا تحریم کردند اما با اتکای توان داخلی و ورود نخبگان بخشی از این مواد در کشور تولید می شود.

واعظی تصریح کرد: دشمن ممکن است برای ایران مشکل ایجاد کند اما نمی تواند کشور را درگیر کند و مسئولان با تمام وجود برای خدمت به مردم تلاش می‌کند.وی گفت: حضور سه میلیون نفر از ایران در آیین پیاده‌روی اربعین حسینی نماد عزت و اقتدار جهان اسلام است و کنگره بزرگ اقتدار جهان اسلام با حضور ۱۰۰ کشور جهان در کربلای معلا در حال برگزاری است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاورمیانه در لبه پرتگاه است

به گزارش جام جم آنلاین، «جوزپ بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه به رادیو اسپانیایی «اوندا سرو» (Onda Cero) با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا گفت: ما بر روی لبه یک پرتگاهیم و باید از آن دوری کنیم.

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه داد: ما باید روی ترمز بزنیم و دنده را عوض کنیم!

بورل گفت، انتظار حمله‌ای از سوی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ایران را دارد، اما امیدوار است که این مساله به تنش بیشتر منجر نشود.

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین ادامه داد، یک اختلاف‌نظر فاحش در داخل ائتلاف جناح راستی اسرائیل بین افراط‌گرایان حامی اقدام تلافی‌جویانه خشن و یک فراکسیون میانه‌روتر و معقول وجود دارد.

یکشنبه روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سپاه در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی درخصوص حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • واکنش محمود واعظی به عملیات «وعده صادق»
  • خاورمیانه در لبه پرتگاه است
  • سال گذشته ۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران آمدند
  • چند میلیون گردشگر خارجی سال گذشته به ایران آمدند؟
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • عقبگرد دلار بعد از پاسخ ایران به اسرائیل
  • خرید توافقی برنج راه حلی مناسب برای ایجاد تعادل در بازار
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • خانم خزعلی شما معاون امور زنان هستید نه رئیس حراست!