Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران و رانندگانی که از مرزها به سمت شهرهای خود عازم هستند، بسیج گشت‌های راهداری به‌صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی استان اجرایی می‌شود. ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

ابوالفضل جمالی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم،اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم ترددهای وسایل عمومی و شخصی در محورهای مواصلاتی در ایام اربعین، گشت‌های راهداری استان آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به زائران سفرهای جاده‌ای رادارند و مکان‌هایی برای استقرار اکیپ‌های راهداری و نیروهای امدادرسان در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آمادگی راهدارخانه‌ها جهت اقامت احتمالی و خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته راهدارخانه‌های سطح استان ضمن انجام فعالیت‌های ذاتی خود آمادگی لازم برای پذیرایی و استقرار زائران گرامی در شرایط خاص رادارند.

230 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به راهداری لرستان ابلاغ شد‌حجم خاکبرداری اردبیل در پروژه راهداری 175 هزار مترمکعب رسید69 پروژه راهداری با 850 میلیارد ریال اعتبار در استان اصفهان اجرا شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در تمام طول سال عنوان کرد: وظیفه ذاتی دولت، خدمت به مردم است که این خدمت‌رسانی در راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در عرصه جاده‌های برون‌شهری و بخش حمل‌ونقل جاده‌ای، نمایان است و اولویت اصلی برنامه‌های این اداره کل تأمین حداکثر رضایت‌مندی مردم و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای در تمام طول سال است.

جمالی در ادامه گفت : به‌منظور ارائه خدمات بهینه به زائرین تمامی مجتمع‌های خدماتی رفاهی در محورهای استان آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان خواهند بود و عملکرد آن‌ها توسط تیم‌های نظارتی اداره کل بررسی و بازدید خواهد شد.

وی افزود: تمامی امکانات حوزه راهداری شامل، ماشین‌آلات سبک و سنگین، راهدارخانه‌های موجود در محورهای استان آماده ارائه خدمات به زائرین حرم حسینی خواهند بود .

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی 3000143 آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی و سامانه پیامکی 30007070 آماده دریافت انتقادات و شکایت‌های مسافرین از وضعیت نمازخانه‌ها، مساجد و مجتمع‌های خدماتی رفاهی است . همچنین مسافران می‌توانند هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه 141 به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

علی عبداللهی با اشاره به اینکه هم اکنون تمام راه‌های شمال استان کرمان باز هستند و تردد ایمن در را‌های شمال استان کرمان جریان دارد، گفت: تعدادی از مسیر‌های روستایی دچار آبگرفتگی  شده بودند که طبق آخرین گزارش راهداران، مشکل این محور‌ها نیز برطرف شده است.

وی افزود: برخی از مسیر‌های عشایری مسدود هستند که هم اکنون با همکاری اداره کل عشایری در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان بیان داشت: فعالیت اصلی این سامانه بارشی تا ظهر امروز است و از ظهر فردا تا نیمه شب دوباره فعالیت  بارندگی‌ها در سطح استان کرمان را خواهیم داشت.

وی به مردم توصیه کرد: سفر‌های غیرضرور خود را در دوره‌های بارندگی‌های شدید لغو کنند.

عبداللهی با اشاره به اینکه همکاران راهداری از ابتدای فعالیت این سامانه بارشی در جاده‌ها به خودرو‌هایی که دچار مشکل شده بودند، امداد رسانی کرده‌اند، افزود: حدود ۳۵۰ نیروی راهداری و حدود ۴۵۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده‌ها مستقر هستند.

وی تصریح کرد: سامانه تلفنی و اپلیکیشن ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها همچنان مطمئن‌ترین راه دستیابی مردم به وضعیت محور‌های برون شهری است؛ بنابراین رانندگان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ به سهولت اطلاعات مسیر خود را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز
  • آماده باش ۳۵۰ نفر نیروی راهداری درجنوب کرمان
  • راهداری استان بوشهر در حالت آماده‎باش قرار رفت