Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پرسپولیس با تشکر از زحمات محسن خلیلی گفت: پیروانی، فردی با تجربه‌تر و با سابقه‌تر و به نظر من مدیرتر است.

به گزارش ایسنا، محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (پنج‌شنبه) این تیم و مراسم معارفه افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم پرسپولیس بیان کرد: از آقای محسن خلیلی کمال تشکر و قدردانی را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا در این مدت خیلی زحمت کشیدند. جاهایی که باشگاه نمی‌توانست پول تزریق کند ایشان از جیب خودشان پول دادند. زحمت کشیدند تا تیم دچار مشکل نشود. ما از ایشان خیلی تشکر می‌کنیم. آقای پیروانی، فردی با تجربه‌تر و با سابقه‌تر و به نظر من مدیرتر است. با توجه به سابقه‌ای که ایشان دارد این تغییرات را باید انجام می‌دادیم. امیدوارم آقای پیروانی در کارش موفق باشد و مطمئن هستیم که ان شاءالله موفق خواهند شد.

او درباره غیبت خلیلی در جلسه معارفه پیروانی هم توضیح داد: من دیروز به ایشان گفتم که می‌خواهیم معارفه بگذارم ولی گفت نه من همین طوری راحت ترم. به او گفتم تا آخرین حقوق و مزایایش را پرداخت می‌کنیم و نگران نباش و هر زمانی دوست داشتی به باشگاه بیا حتی به عنوان مدیرعامل اما ایشان قبول نکرد و با هم خداحافظی کردیم. به هر حال در باشگاه به روی ایشان همیشه باز است چون پیشکسوت این باشگاه است و زحمت کشیده است و خدمات زیادی هم به باشگاه کرده است.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که رفتن خلیلی درخواست کالدرون بوده یا خیر؟ اظهار کرد: نه دیگر وارد این داستان نشویم. لزوم این تغییر را احساس کردیم و باید انجام می‌دادیم.

انصاری فرد ادامه داد: جای ترابی در تیم ملی خالی بود. من فکر می‌کنم جای خلیل‌زاده هم در دفاع تیم ملی خالی است. این دو نفر لیاقت دارند در تیم ملی حضور داشته باشند. امیدواریم آقای ویلموتس روی خلیل‌زاده و ترابی تجدید نظر کند.

وی درباره ماندن ایرج عرب در هیات مدیره باشگاه با توجه به انتخابش به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی توضیح داد: این تصمیم آقای وزیر است. سلطانی‌فر باید راجع به ایشان تصمیم بگیرد و من اطلاعی ندارم.

انصاری‌فرد در پاسخ به این پرسش که آیا پیروانی برای آمدن به باشگاه به او تعهد داده است؟ بیان کرد: نه چنین چیزی صحت ندارم و چنین کاری را ما نمی‌کنیم. یک شایعه بسیار بدی بود و ما به‌سرعت تکذیب کردیم. ایشان هیچ تعهدی نداده و او افتخار و اسطوره پرسپولیس است. ما خودمان دوست داشتیم آقای پیروانی در کنار تیم باشد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: مشکلات درون تیمی را عنوان نمی‌کنیم و انعکاس نمی‌دهیم ولی بحث لزوم تغییرات بود که باید انجام می‌شد.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس محمد حسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند

به گزارش خبرنگار مهر،، مهدی احمدی مدیرعامل عامل بانک شهر پس از عقد قرارداد امروز کنسرسیوم بانکی برای تحویل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ۳ عضو هیأت مدیره و مدیرعامل را طبق توافق صورت گرفته ما اعلام می‌کنیم.

او افزود: تا پایان فصل که پنج هفته باقی مانده است درویش را تغییر نمی‌دهیم.

کد خبر 6087523 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری