Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز توسلی زاده امروز پنجشنبه در مراسم دیدار بسیج حقوقدانان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: بسیج یک ظرفیت بزرگ و ناشناخته است.

وی  وجه تمایز نظام اسلام با سایر نظام ها را همین بعد ایثارگری و بسیجی بودن مردم دانست و افزود: این بعد از ظرفیت بالایی برخوردار است و باید از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اجرایی شدن سند تحول قضایی که توسط رئیس قوه قضاییه کشور تقدیم رهبر شد، گفت: لازم است تمام فعالیت ها در کشور از جمله فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و قضایی متناسب با این سند اجرا و متحول شود.

وی همچنین بر آموزش همگانی حقوقی به مردم تاکید کرد و گفت: ما هم در دادگستری و هیئت اندیشه ورز بسیج حقوقدانان به دنبال این مهم هستیم که از ظرفیت ها استفاده کرده و مشکلات مردم را در حوزه کار قضایی حل و فصل کنیم.

توسلی زاده خاطر نشان کرد: متاسفانه امروز در دادگستری شاهد انباشت و ورودی بالای پرونده‌ها هستیم و معتقدیم که باید مردم کمترین اختلاف را داشته باشند.

این مسئول تاکید کرد: هر چه اختلافات بیشتر باشد به همان میزان اداره جامعه سخت خواهد بود و اصطکاک بین مردم باعث می‌شود که انرژی مثبت جامعه به هدر برود.

مدیرکل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: در این راستا در نظر داریم مسائل و مشکلات مردم را در خارج از دادگستری حل و فصل کنیم.

این مسئول عنوان کرد: هر چه جامعه با معیارهای اسلامی و دینی اداره شود نیازی به قواعد الزام آور در حوزه کاری و قضایی کمتر خواهد شد و مردم به زندگی خود مشغول و ما هم به مسائل کلان می پردازیم.

وی بسیج حقوقدانان را یکی از ظرفیت های بزرگ در راستای رسیدگی به مشکلات مردم معرفی کرد و گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان که مورد توجه آیت الله رئیسی نیز قرار گرفته است باید به نحو احسن اجرا شود و به دنبال این مهم هستیم.

توسلی زاده افزود: دفاع از حقوق عامه مردم و رسیدگی شبهات حقوقی مردم از دیگر ماموریت های بسیج حقوقدانان است.

کد خبر 4749426

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کرمانشاه سازمان بسیج حقوقدانان دستگاه قضایی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس درباره طرح حجاب و عفاف باز هم اطلاعیه صادر کرد

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از حمایت‌های خالصانه مردم نجیب ایران زمین و دیدگاه‌های قاطع اخیر رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای "طرح نور" قدردانی و تشکر کرد.

در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرح نور"(عفاف و حجاب) آمده است:

در زمان و زمانه ای که جریان‌های رسانه‌ای بدخواه ملت ایران به دنبال اختلاف افکنی و دوقطبی سازی جامعه با اجرای" طرح نور" بودند؛ مردم عزیز و نخبگان فهیم با ادراکی قابل ستایش در کنار پلیس قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامت بانوی ایرانی حفظ شود.

برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناخت بیشتری از دلایل فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طی روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهای تبهکار سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارت جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوع پیش گفته؛ گزارش‌های میدانی و اخذ نظرات مردمی در کنار حمایت‌های روسای محترم جمهور و قوه قضاییه، صداسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه وجماعات و سایر نهادهای مسئول نشان دهنده شناخت مطلوب از نبض‌سنجی اجتماعی فراجا در اجرای "طرح نور" است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهدات عینی روزانه در شهرها نشان دهنده‌ی حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت‌ زنان و بانوان سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمت هوشمندسازی پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی تر خواهد شد که نهادهای متولی کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

در پایان قدردان کارکنان سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزشهای اجتماعی یاری می رسانند و انتظار داریم تا با همّت مسئولین محترم و انجام بموقع وظایف دستگاههای مسئول روند هوشمندسازی نیز، پُرشتاب تر به سرانجام مطلوب و مورد رضایت مردم برسد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898492

دیگر خبرها

  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • طرح نور هوشمند می‌شود
  • پلیس درباره طرح حجاب و عفاف باز هم اطلاعیه صادر کرد
  • اطلاعیه مهم پلیس درباره طرح نور + جزئیات
  • شناسایی باندهای فحشا و تجارت جنسی
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر