Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:16:51 GMT

۹۷ آهن فروشی در شهرک صنوف قم مستقر شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۲۸۱۰

۹۷ آهن فروشی در شهرک صنوف قم مستقر شده است

علیرضا مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: شهرک صنوف قم دارای مساحت ۱۳۶ هکتار است که در ابتدای طرح آن برای صنوف مختلف بوده اما در حال حاضر به صنوف مربوط به مصالح ساختمانی اختصاص داده شده است.

وی یکی از واحدهایی که در شهرک صنوف قرار دارد را آهن فروشی اعلام کرد و افزود: سایت یک آهن فروشان دارای ۳۸۴ قطعه است که تاکنون ۹۷ واحد در آن مستقر شده و ۱۵ واحد دیگر نیز در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: در شهرک صنوف قم ۹۷۶ واحد برای در و پنجره سازان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به الزام آهن فروشان قم برای انتقال به شهرک صنوف، افزود: در سایت ۲ آهن فروشان ۸۴ واحد در آینده مستقر می‌شوند.

مظفری بیان کرد: در نظر داریم قم را خالی از فعالیت صنوف مزاحمی کنیم که در خارج از شهر نیز می‌توانند فعالیت کنند زیرا علاوه بر اینکه موجب آرامش شهر می‌شود، فرصت بهترین برای کسب و کار نیز ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرک صنوف در پنج کیلومتری قم واقع شده است، افزود: برای خارج شدن آهن فروشان از شهر ابتدا به توجیه آنها اقدام شده است اما در صورت نیاز به اعمال قانون می‌پردازیم.

کد خبر 4746609

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا مظفری قم شهرداری قم اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه این حادثه سی دقیقه بامداد به ایستگاه آتش نشانی شهرک شکوهیه گزارش شد و نیرو‌های آتش نشانی به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه در کمتر از ۲ دقیقه مشغول اطفا حریق شدند.

وی افزود: ۳۸ آتش نشان در قالب سیزده ماشین عملیاتی از شهرک شکوهیه، محمودآباد و قم اعزام شدند و خوشبختانه توانستند از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری کنند.

جعفر منصوری با اشاره به آتش زا بودن مواد از نه ساعت عملیات گفت و افزود: در این حادثه هشتصد تن روغن پارافین طعمه حریق شد و دویست تن از مواد با تلاش آتش نشانان از دسترسی آتش دور ماند.
وی گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش سوزی در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • اجرای طرح کاسبان امین در صنوف مختلف قم
  • فعال شدن ۴ بلوک از شهرک خودرو قم
  • بازار پرنده فروشان کابل (عکس)