Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@00:29:02 GMT

افتتاح مدرسه بانک تجارت در شهرستان ایذه

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۲۹۹۱

افتتاح مدرسه بانک تجارت در شهرستان ایذه

به گزارش اقتصادآنلاین، در این مراسم که با حضور امیرمسعود رزازان رئیس هیات مدیره این بانک ، احمدی آذر رئیس اداره روابط عمومی و مدیران بانک تجارت خوزستان، معاون فرماندارشهرستان ایذه و سایر مسئولین شهردر روستای موردفل از توابع شهرستان ایذه همراه بود، مدرسه دو کلاسه امید تجارت در میان شور و شوق وصف ناپذیر دانش آموزان این روستا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس هیات مدیره بانک تجارت در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم روستای موردفل گفت: یکی از ارزشمندترین اقدامات بانک تجارت علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود کارنامه درخشان در عمل به مسئولیت های اجتماعی است که مهمترین آن مشارکت در ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به پروژه های انجام شده و اقدامات بانک در احداث مدارس در سایر نقاط کشور افزود: مدرسه روستای موردفل، پنجمین مدرسه ای است که  بانک تجارت در مهر ماه امسال افتتاح کرده و امیدواریم با این اقدامات گامی هر چند کوچک در رفع محرومیت ها برداشته شود.

رئیس هیات مدیره بانک تجارت تصریح کرد : رویکرد بانک تجارت این است که دانش آموزان مناطق محروم نیز به عنوان آینده سازان ایران در وضعیت بهتری به ادامه تحصیل پرداخته و از حداقل امکانات آموزشی مورد نیاز بهره مند باشند.

کردی معاون فرماندار ایذه از اقدامات بانک تجارت در ساخت مدرسه در روستای محروم موردفل تقدیر و اظهار امیدواری کرد که این اقدامات بتواند زمینه ساز رشد و بالندگی نسل آینده باشد.

 در این مراسم کیف و لوازم التحریر از سوی بانک تجارت به دانش آموزان این مدرسه اهدا شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک تجارت مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز عبدالوهاب رستگاری، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است. وی افزود: این مدرسه ۹ کلاسه با معماری جدید و با صرف ۲۱۰ میلیارد ریال ساخته شده و زمین آن را آموزش و پرورش تأمین کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:  علیرضا رستگاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی استان برای تجهیزات آموزشگاه، ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
خیر سازنده مدرسه عبدالوهاب رستگاری شیراز در آیین افتتاحیه این آموزشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه ای در این پروژه تلاش کردیم تا با ساخت ساختمانی متفاوت و جدید، فضایی دلپذیر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ و  پنجره‌های دوجداره با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان از شاخصه‌های این پروژه عمرانی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • ورود هیات قزاقستان به کابل
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • اقدامات دولت برای کمک به تجارت