Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه  با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی طی این هفته بارش باران در استان مشاهده نشده است اظهارداشت: از هفته آینده بارش‌ها در آذربایجان غربی شروع می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی نشان دهنده ورود سامانه بارشی از اواخر وقت روز شنبه  هفته آینده به استان است که به تناوب تا اواسط هفته آینده سبب بارش باران گاهی رعدو برق و وزش باد در سطح استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری از کاهش سه تا پنج درجه ای دمای هوای استان خبر داد و گفت: با توجه  به آغاز بارش ها از شنبه احتمال سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست که نیازمند رعایت نکات ایمنی است.

رئیس اداره هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بر اساس عبور امواج ناپایدار تراز میانی از جو استان طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شاهد رگبار رعد و برق و وزش یاد خواهیم بود و  این شرایط تا اواسط هفته تداوم خواهد داشت.

کد خبر 4749459

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی صابری اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بارش باران اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برف و باران تا پایان هفته مهمان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دوشنبه (۶ فروردین) در کل کشور به جز سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما رخ می‌دهد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر برف پیش‌بینی می‌شود.

در شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین، شرق همدان، مرکزی، غرب قم، لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس بارش شدت خواهد داشت. در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی رخداد رگبار و رعد و برق و تگرگ همچنین در مرکز، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

امروز نفوذ گردوخاک از کشور همسایه به جنوب غرب کشور و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

سه‌شنبه (۷ فروردین)، تنها در نوار شرقی و ارتفاعات البرز وزش باد و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. به‌تدریج از بعدازظهر سه‌شنبه با گذر متناوب امواج تراز میانی از نوار شمالی کشور بارش باران و برف در برخی مناطق شمال غرب کشور آغاز می‌شود.

چهارشنبه (۸ فروردین) علاوه بر شمال غرب در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی نیز بارش، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر مواج است.

همچنین پنجشنبه (۹ فروردین) این وضعیت در اردبیل، سواحل شمالی و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت همچنین در غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان، برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور، در استان‌های چهار محال و بختیاری و ارتفاعات شمال خوزستان ابرناکی و رگبار باران گاهی رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

جمعه (۱۰ فروردین) نیز گستره بارش در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان، نواحی از مرکز، شرق، شمال شرق کشور، مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود و شرق دریای خزر مواج خواهد بود.

دوشنبه خلیج‌فارس و سه‌شنبه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهند بود و در سواحل دریای خزر سه شنبه افزایش دما و طی روز‌های چهارشنبه تا جمعه روند کاهش نسبی دما حاکم می‌شود.

آسمان تهران سه‌شنبه (۷ فروردین) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۸ فروردین) کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید، در بعدازظهر بارش پراکنده با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۹ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل طی فردا با دمای ۲ و پس فردا شهرکرد با دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

دیگر خبرها

  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • دمای هوا در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • ثبت ۴۳ میلی‌متر بارش طی شبانه‌روز گذشته در سردشت
  • ۴۳ میلی‌متر بارش در سردشت
  • برف و باران تا پایان هفته مهمان کشور
  • سمیرم رکورددار بارش‌ها در اصفهان/ کمینه دما ۴ درجه کاهش می یابد
  • سمیرم رکوردار بارش‌ها در اصفهان/ کمینه دما ۴ درجه کاهش می یابد