Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، چند روز پیش زن جوانی با مراجعه به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرد که مدتی قبل در یکی از شبکه‌های اجتماعی با مردی ۳۵ ساله ساکن خیابان آیت اله کاشانی آشنا شده است تا اینکه پس از مدتی گفتگو در فضای چت و تبادل علایق، باهم قرار ملاقات گذاشته و به رستوران و چند جای تفریحی و دیدنی رفته‌اند تا بیشتر با هم آشنا شده و در صورت ایجاد علاقه با یکدیگر ازدواج کنند، اما مدتی بعد زن جوان با شناخت بیشتر از این مرد متوجه شده که فرد مناسبی برای ازدواج با یکدیگر نیستند و به همین دلیل رابطه‌اش را با وی کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کم شدن ارتباط از سوی شاکی، مرد جوان شروع به تهدید و آزار زن جوان کرده و در نهایت به وی گفته که اگر حاضر به ادامه دوستی نباشد، اقدام به اسیدپاشی به صورت زن خواهد کرد و همین امر نیز سبب شده تا این زن اقدام به شکایت از این مرد کند.

با طرح شکایت رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس امنیت قرار گرفته و متهم مورد شناسایی قرار گرفت تا اینکه با صدور مجوز مقام قضایی تیمی از ماموران پلیس امنیت اقدام به دستگیری این فرد کرده و او را به مقر پلیس منتقل کردند.

با انتقال متهم به مقر پلیس، وی تحت بازجویی قرار گرفت و گرچه در ابتدا منکر هرگونه شناخت و دوستی با متهم شد، اما با مشاهده ادله و شواهد موجود سرانجام اعتراف و اعلام کرد که برای مجبور کردن شاکی به ادامه دوستی او را به اسیدپاشی تهدید کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواسط فروردین‌ماه امسال و در پی فقدان دختری حدودا ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس در شمال شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان آن پدر فرد فقدانی با حضور در مقر انتظامی به کارآگاهان گفت که دختر ۱۸ ساله‌اش حدود ۸ ماه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی داشت، دوست شده و اصرار داشته تا با او ازدواج کند اما پس از آنکه با مخالفت شدید خانواده‌اش مواجه شده یک روز به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مردجوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند. بدین ترتیب در ابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد های اطلاعاتی مخفیگاه وی نیز مورد شناسایی قرار گرفت. پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان آن به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد. در ادامه نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

ولی‌پور گودرزی در پایان به جوانان و نوجوانان توصیه کرد که خانواده امن‌ترین محیط برای بیان مشکلات و طرح دغدغه‌هاست و به هیچ عنوان نباید فریب افراد خارج از خانواده را خورده و به این بهانه از کانون گرم خانواده خارج شد.

کد خبر 846018 منبع: ایسنا برچسب‌ها اعتیاد - الکل خبر مهم آدم‌ربايى حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم
  • صحنه روبه‌رو شدن یک مرد با همسر خیانتکارش و مرد غریبه | ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز او را می‌کشم
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد