Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رییس جمهور از پایانه مرزی چذابه و روند خدمت‌رسانی مواکب در این مرز بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، حسینعلی امیری امروز، ۲۵ مهرماه با سفر به خوزستان از پایانه مرزی چذابه و روند تردد زائران از این مرز دیدن کرد.

وی در این سفر در جریان آخرین اقدامات انجام گرفته در زمینه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت و از نزدیک نحوه خدمت‌رسانی مواکب را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین از زیرساخت‌های آماده شده در پایانه مرزی چذابه بازدید و با حضور در موکب‌های این مرز با زائران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید جمعی از مدیران کشوری و استانی حسینعلی امیری را همراهی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین  کرد افزود: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی شمال سیستان و بلوچستان جابجا شدند.
وی افزود: از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد انجام دادند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود ۲ هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطر نشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت