Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- اداره خودمختار کردها در شمال و شرق سوریه آنکارا را به استفاده از تسلیحات ممنوعه بین‌المللی متهم کرد.

به گزارش الیوم السابع، اداره خودمختار کردها در شمال و شرق سوریه در بیانیه‌ای ضمن متهم کردن آنکارا به استفاده از تسلیحات ممنوعه بین‌المللی تاکید کرد، ارتش متجاوز ترکیه با استفاده از انواع سلاح‌ها در شهر راس العین، به نقض آشکار قوانین و منشورهای بین‌المللی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه‌ آمده است که اردوغان در پی شکست آشکار در پیاده سازی نقشه‌های خود، اقدام به استفاده از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی همچون فسفر و ناپالم کرده است و این امر تهدیدی را نسبت به وقوع بحرانی انسانی و کشتارهای واقعی گسترده ایجاد می‌کند.

اداره خودمختاری کردها از افکار عمومی جهان و نیز نهادهای حقوقی و بشردوستانه خواست تا برای متوقف کردن تجاوزات خطرناک ترکیه و پایان دادن به این حمله فاشیستی اقدام کنند.

در همین حال، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از یک منبع پزشکی در بیمارستانی که تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک "قسد" است، تاکید کرد، عصر  روز (چهارشنبه) مواردی از افراد مبتلا به سوختگی‌های شدید ناشی از بمباران ترکیه به شهر راس العین واقع در شمال حسکه به بیمارستان منتقل شدند که ظاهرا علت آن استفاده از سلاح‌های حاوی مواد شیمیایی است که ماهیت آن نامشخص است.

این منبع که ترجیح داد نامش فاش نشود، تصریح کرد،  کمبود امکانات پزشکی و آزمایشی در بیمارستان، امکان تعیین نوع ماده‌ای را که موجب وقوع این نوع سوختگی‌های عجیب شده را فراهم نکرد، اما قطعا مواد استفاده شده از مواد ممنوعه بین‌المللی است. اکثر آسیب‌دیدگی‌هایی که دیروز بیمارستان پذیرش کرد، ناشی از استفاده ارتش ترکیه از تمامی انواع سلاح‌های سنگین است که از موارد خطرناک به شمار می‌رود.

مناطق شهر راس العین در شمال حسکه برای نهمین روز متوالی آماج حملات هوایی و بمباران توپخانه‌ای و موشکی شدید از سوی ارتش ترکیه قرار دارد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، استاندار زنجان امروز در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان ابهر در آیین آغاز به کار  یک واحد تولید محصولات شیمیایی حضور یافت.

در این واحد، محصولات شیمیایی بوکسیت کلسینه، کربنات باریم، دولومیت کلسینه و منیزیت کلسینه شده، تولید می‌شود.

برای تکمیل و راه اندازی این واحد تولیدی ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

به گفته فرماندار ابهر، ۲۳۴ واحد صنعتی در این شهرستان مستقر است و بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر در واحد‌های صنعتی این شهرستان مشغول به کار هستند.

ابهر پنج شهرک صنعتی دارد و محصولات تولیدی ۲۲ واحد صنعتی در این شهرستان، صادراتی است.

دیگر خبرها

  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • داروهایی که حافظه را ضعیف میکند
  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • چه شد که سوئد در یک قدمی ساخت بمب اتمی، از سلاح هسته‌ای دست کشید؟
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی