Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان راهداری  و حمل‌ونقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی، کلیه ناوگان اتوبوس بین شهری از امروز پنج شنبه ۲۵ مهر ماه لغایت یکشنبه ۲۸ مهرماه برای جابه جایی زائران از مبادی مرزی چهارگانه اختصاص خواهد یافت.

لذا از هموطنان گرامی که در ایام یاد شده الزام به سفر بین شهری با ناوگان اتوبوسی دارند، تقاضا می‌شود ازسایر ناوگان عمومی جاده ای از جمله مینی بوس و سواری کرایه موجود در پایانه‌های مسافربری استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مساعدت و همراهی هموطنان با برنامه‌های بخش حمل‌ونقل عمومی در ایام اربعین و کمک به ارایه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی، تقدیر و تشکر می نماید.

کد خبر 4749396

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اتوبوس اربعین حسینی زائران اربعین اربعین 98 قیمت دلار بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت مالیات بورس بازار سهام قیمت سکه بهار آزادی قیمت نفت قیمت یورو جنگ تجاری ایالات متحده آمریکا دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان مهران گفت: پروژه‌های مورد بازدید در این سفر با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: امیدواریم با تلاش جمعی و حضور میدانی و موثر مدیران استانی، در خدمت‌گذاری بیشتر به زائران‌حسینی و مردم شریف شهرستان مهران توفیق داشته باشیم.

کد خبر 6082108

دیگر خبرها

  • افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند