Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید لقمان حسینی» روز پنجشنبه در خصوص فعالیت‌های این نهاد به ایرنا گفت: در تابستان امسال همچنین 600 نفر در کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه و همچنین 200 نفر در برنامه‌های آموزشی عمومی ویژه شرایط اضطراری شهر صنعتی شرکت داشتند.

وی افزود: هلال احمر ساوه در نیمه نخست امسال پنج کاروان سلامت را به مناطق محروم برای ویزیت و توزیع داروی رایگان اعزام کرد و در همین راستا 2 دندانپزشک و متخصص اطفال و تکنسین داروخانه نیز به مناطقی از استان لرستان سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حسینی در مدت یاد شده نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر ساوه به 94 فقره سانحه رانندگی محورهای این شهرستان خدمات رسانی کردند که نتیجه این اقدامات اعزام 105 مصدوم به مراکز درمانی، درمان سرپایی 38 نفر و رهاسازی 6 تن از سرنشینان گرفتار در خودروها بود.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی جمعیت هلال احمر ساوه در نوروز امسال‌، گفت: پنج هزار و 770 نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر ساوه بهره مند شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه اظهار داشت: برای کمک به حادثه دیدگان سیل فروردین امسال،‌ از سوی ایستگاه‌های این نهاد افزون بر هشت میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی از جمله 2 میلیارد و 100 میلیون ریال وجه نقد جمع آوری و در میان جامعه هدف توزیع شد.

وی گفت: در همین مدت 250 سبد غذایی تهیه و در قالب طرح «فرشتگان رحمت» در میان مناطق محروم شهرستان ساوه توزیع شد.

حسینی اظهار کرد: پسران عضو جمعیت هلال احمر ساوه علاوه بر کسب رتبه نخست مسابقات المپیاد آماده دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) استان مرکزی، در رقابت های کشوری نیز عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند ضمن اینکه تیم دختران هم موفق به کسب عنوان دوم استان شدند.

وی گفت: در قالب اردوهای جهادی که توسط کانون‌های دانشجویی برگزار شد، اعضای این جمعیت به روستاهای ستق،‌ آقچه‌قلعه و باغچه‌غاز خدمات رسانی کردند.

حسینی گفت: اجرای کمپین «نه به آتش سوزی مراتع»، برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد در موسسه عالی انرژی،‌ اجرای طرح مهر تا مهر و جمع آوری نوشت‌افزار برای دانش آموزان مناطق سیل زده،‌ برپایی ایتسگاه سلامت به مناسبت ماه محرم و همچنین مصلی در سالروز نخستین نماز جمعه کشور، همکاری در اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشارخون و مشارکت در آیین‌های مذهبی مانند جشن غدیر و مباهله از دیگر فعالیت های هلال احمر ساوه در نیمه نخست امسال بود.

وی گفت: فرماندار و امام جمعه ساوه به خاطر فعالیت‌های این جمعیت از مدیر و کارکنان هلال احمر تقدیر کردند.

جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه دارای چهار پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در جاده قدیم ساوه - همدان، جاده قدیم ساوه - تهران، آزادراه های ساوه - تهران و نیز ساوه - سلفچگان است. 
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه استان مرکزی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل در ۵۳ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو رضا فلاح اعلام کرد: در پی وقوع باران‌های شدید، سیل آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیرو‌های امدادی هلال احمر از روز‌های اخیر تا کنون یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ۵۵ شهر و روستا افزود: ۱۱۱ نفر توسط هلال احمر نیز اسکان داده شدند.

وی به حضور ١۳۳ نیروی امدادی در قالب ٢۹ تیم در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: تا کنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

لازم به ذکر است تا کنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان و بافت تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته اند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری