Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@09:53:47 GMT

خط باریک قرمز در آسیاپاسیفیک!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۳۱۷۱

خط باریک قرمز در آسیاپاسیفیک!

مستند سینمایی «خط باریک قرمز» تنها نماینده سینمای مستند ایران در آسیاپاسیفیک شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در حالی که مدت ها گمانه زنی های مختلف برای فیلم های داستانی و مستند برای حضور در بین نامزدهای آسیاپاسیفیک آغاز شده بود دبیرخانه این فستیوال صبح امروز رسمأ نامزدهای خود را معرفی کرد و فیلم «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزاد خوشدست و تهیه کنندگی نگار اسکندرفر و فرزاد خوشدست تنها نامزد ایرانی بهترین فیلم مستند این رویداد بزرگ سینمایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین نوید محمدزاده برای بازی در «متری شش و نیم» و محسن طنابنده برای بازی در“رونا مادر عظیم” و بهزاد نعلبندیان برای انیمیشن «کاغذ پاره ها» و محسن قهرایی و محمد داوودی برای فیلمنامه «قصرشیرین» دیگر کاندیداهای ایرانی می باشند.

خط باریک قرمز با فیلمهایی از کشورهای بریتانیا، چین، استرالیا و .... رقابت می‌کند.

در خط باریک قرمز گروهی از بازیگران مطرح سینما و تأتر در کنار مجرمین حاضر در کانون اصلاح و تربیت حضور دارند و با ساختاری متفاوت و دراماتیک، کارگردان سعی در پیگیری درمان روحی و روانی این متهمین در فضای این زندان داشته است.

جوایز آسیاپاسیفیک معروف به اسکار آسیا اقیانوسیه که در ۲۱ نوامبر در کشور استرالیا برگزار می شود.

پخش جهانی این فیلم به عهده محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) می‌باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مستند آسیاپاسیفیک مستند سینمایی خط باریک قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران

رضا غلامی مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام مازندران گفت: یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در ۶ ماه گذشته در استان توزیع شد.

او درباره عملکرد اداره کل پشتیبانی امور دام مازندران از مهرماه سال گذشته تاکنون، گفت:با توجه به افزایش جوجه ریزی در سال گذشته، این شرکت نسبت به انعقاد قرارداد ۴ هزار و ۸۹۸ تن مرغ با اتحادیه، شرکت‌های تعاونی، زنجیره‌های تولیدی و تولیدکنندگان عمده اقدام کرد که ۲ هزار و ۸۳۱ تن مرغ تحویل سردخانه‌های پشتیبانی امور دام استان شد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام مازندران با بیان اینکه علیرغم مشکلات زیاد در تامین گوشت قرمز منجمد در سال گذشته این اداره کل نسبت به توزیع ۱۵۱ تن گوشت گوساله منجمد با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام کرد و توانست در کنترل بازار گوشت قرمز موثر باشد، افزود: برای حمایت از مصرف کنندگان، ۸۵۵ تن گوشت مرغ منجمد در استان توزیع شد که در تنظیم بازار این کالا نقش مهمی داشت.

او گفت: با توجه به حجم بالای تولید گوشت مرغ در استان با هماهنگی این اداره کل و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، ۲۶ هزار تن گوشت مرغ گرم برای میدان بهمن تهران ارسال شد که تاثیر بسزایی در کنترل قیمت مرغ در ایام پایانی سال در استان تهران داشت.

غلامی افزود: از موجودی گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان و از محل خرید، هزار و ۹۴ تن به سایر استان‌ها ارسال شد که برای کنترل بازار گوشت مرغ منجمد در کشور نیز اثربخش بود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران گفت: این اداره کل در این مدت ۱۰۱ هزار تن نهاده به مرغداران و دامداران استان توزیع کرد که ۵۰ درصد آن کنجاله بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • حرکت غیرورزشی داویده کالابریا بر روی بازیکن اینتر و کارت قرمز دوم برای میلان (میلان 1-2 اینتر)
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳