Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جام جهانی والیبال برای ایران بد تمام شد. باور این جمله برای کسانی که لیگ ملت های والیبال و بازی های قهرمانی آسیا را دقیق دنبال کردند، عجیب است. حتی عجیب تر هم می شود اگر خیلی ها یادشان بیاید در این تورنمنت که با هشتمی ایران به پایان رسید، تیم هایی مثل مصر و حتی ژاپن موفق به کسب پیروزی برابر تیم ما شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والیبال ایران در کشور ژاپن تا حد زیادی از شناختی که دنیا نسبت به آن داشتند دور شد. شکست مقابل حریف آسیایی یعنی ژاپن در حالیکه والیبال ایران خیلی وقت بود با چنین اتفاقی غریبه شده بود، خیلی ها را تحت تاثیر قرار داد. علاوه بر ژاپن، تیم مصر هم در این تورنمنت موفق به شکست ایران شد و این هم روی دیگری از جام جهانی تلخی بود که به پایان رسید.

از روز اول و شروع بازی های ایران خیلی ها به دنبال عوامل افت کیفی ایران رفتند. در حالیکه از داخل تیم صحبت های جالبی در خصوص اختلاف ساعت بین دو کشور ایران و ژاپن و خستگی حاصل از بازی های آسیایی به گوش می رسید، در خارج از تیم یکسری انتقادها نسبت به سرمربی مطرح می شد. البته نه انتقادات نخ نما که باعث به وجود آمدن تنش می شدند، بلکه انتقاداتی در خصوص نحوه بازی دادن به بازیکنان و اینکه آیا کادرفنی و بازیکنان در کل جام جهانی 2019 ژاپن را جدی گرفتند؟

مشروح این گزارش را اینجـــا بخوانید.

256 43

کد خبر 1311667

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی والیبال جوانان ایران والیبال اربعین سوریه ترکیه پیاده روی اربعین ایالات متحده آمریکا کردهای سوریه باشگاه استقلال عراق دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که برنده دو دست از سه دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دو دست اول و دوم بازی را به سود خود پایان رسانده و پیروزی و با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی