Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:38:47 GMT

زنجان ۳۷ هزار بیمه شده ورزشکار دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۳۵۲۲

زنجان ۳۷ هزار بیمه شده ورزشکار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل اداره ورزش و جوانان زنجان، با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت‌بدنی،  گفت: هفته  تربیت بدنی فرصت خوبی برای  ترویج فرهنگ ورزش در جامعه است.

وی اظهار کرد: ورزش یکی از مهم‌ترین راهکارهای دست‌یابی به نشاط و سلامت جسمانی و روانی است و همچنین  یکی از زیرساخت‌های اساسی برای توسعه هر جامعه‌ای  می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش یکی از ارکان اصلی توسعه جوامع  اسـت، افزود: شعار هفته تربیت بدنی «پیش به سوی ایران فعال» است. 

خلیلی با بیان اینکه هفته تربیت‌بدنی از ۲۶ مهرماه آغاز شده و تا دوم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت، ابراز کرد:  همگام با سراسر کشور اجرای برنامه‌های متنوعی در دستور کاراداره ورزش و جوانان استان است .

وی به نامگذاری هفته تربی بدنی اشاره کرد و افزود: «ورزش، همدلی و مشارکت اجتماعی» با رویکرد تمرکز بر تقویت بنیاد خانواده، «ورزش، ایثار ‌نهضت حسینی» با رویکرد تمرکز بر روحیه جهادی و حماسی، «ورزش، آگاهی و سبک زندگی فعال» با رویکرد تمرکز بر اصلاح نگرش و سواد حرکتی،« ورزش و سنت های آئینی پیوند نسل ها » با رویکرد تمرکز برتقویت انسجام اجتماعی، «ورزش ، توانمندی و امید به آینده »با رویکرد تمرکز برتوانمند سازی کم توانان، « ورزش و پویایی سلامت ملی »با رویکرد تمرکز بر تندرستی اقشار و« ورزش و معنویت، ولایتمداری »با رویکرد تمرکز بر تقویت اخلاق تعالی جامعه از دیگر شعارهای هفته تربیت بدنی است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان  گفت: امروز با توجه به فشارهای اقتصادی که در جامعه حاکم است می طلبد که به مقوله ورزش و سلامت جامعه بیشتر توجه شود. 

خلیلی از وجود۵۰ هیئت ورزشی برای آقایان و ۴۷ هیئت ورزشی برای بانوان در استان زنجان خبر دادو افزود: در مجموع در استان ۳۰۰ هیئت ورزشی وجود دارد. 

وی تعداد ورزشکاران بیمه شده در استان زنجان را ۳۷ هزار و ۶۸ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد بیمه شدگان ۵ هزار نفر افزایش داشته است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری ۲۵۰ برنامه طی هفته تربیت بدنی در استان زنجان خبر داد. 

کد خبر 4749467

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خلیلی ورزش و جوانان زنجان هفته تربیت بدنی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

نامنی پیش از این به عنوان سرپرست در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • شرکت ۴۵۰ هزار معلم در طرح مسطورا/ ثبت نام ۶۰۰ هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم 
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • ورزش می تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند
  • خطر ناباروری با این نوع از رژیم‌های لاغری