Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضایی گفت: برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج امسال از ۳۰ آبان ماه تا ۶ آذرماه با شعار «بسیج ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» با حضور اقشار مختلف جامعه در سراسر جغرافیای استان مازندران برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار «حسین محمدرضایی» امروز (25 مهرماه) در آستانه بزرگداشت چهل‌سالگی بسیج مستضعفین به خبرنگار شبستان در ساری گفت: بسیج در آستانه‌ی ورود به چهل‌سالگی حیات نورانی و پرافتخار خود قرار دارد و کارنامه بسیج یک کارنامه بسیار درخشان و پرافتخاراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرماندهی سپاه کربلا بابیان اینکه بررسی و مطالعه دوران چهل‌ساله‌ی گذشته گواه خوبی است برای کارنامه درخشان بسیج در عرصه‌های مختلف، افزود: نقش بسیج در توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی یک نقش بسیار مؤثر و بی‌بدیل بوده است.

 

مسئول ستاد بزرگداشت 40 سالگی بسیج در استان مازندران بابیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج با شعار «بسیج 40 سال خدمت، جهاد و شهادت» اجرا می‌شوند، یادآور شد: برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج از 30 آبان ماه سال جاری آغاز و تا 6 آذرماه ادامه خواهد داشت.

 

وی اظهار کرد:  نکوداشت یاد و نام بسیج با هدف تقویت فرهنگ بسیجی، پیمایش گام دوم انقلاب اسلامی ضرورت دارد که ما برنامه‌هایی را آماده و تدوین کنیم و در اختیار مردم، خصوصاً در اختیار نسل جوان و نوجوان جامعه قرار دهیم.

 

محمدرضایی از تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین خبر داد و گفت: تلاش داریم امسال برنامه‌های هفته بسیج در سراسر  جغرافیای استان مازندران باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.  

 

وی بابیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش اقتدار بسیجیان در شهرستان‌های استان، رونمایی از محصولات دانش‌بنیان، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی و ... در هفته بسیج موردتوجه است، خاطرنشان شد: تقویت گشت‌های محله محور نیز در دستور کار قرار دارد.

 

محمدرضایی به برگزاری یادواره 92 هزار شهید بسیجی در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: کنگره بزرگداشت 4000 شهید بسیجی استان مازندران هم‌زمان با برگزاری این یادواره کشوری در دیار علویان برگزار خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین اربعین ۹۸ موکب اربعین مرز بین المللی شلمچه کانون های مساجد اصفهان حب الحسین یجمعنا هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری

به گزارش خبرنگار مهر، عباس سراج عصر یکشنبه در اولین جلسه شورای مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران در سال ۱۴۰۳، ضمن تبریک به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نهاد را مقدس دانست و اظهار کرد: سپاه پاسداران در برهه‌های مختلف نشان داده که یاری رسان مردم و حافظ امنیت و انقلاب اسلامی است.

سراج با اشاره به برنامه‌های مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران برای سال ۱۴۰۳ عنوان کرد: تشکیل گروه‌های جهادی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در سال جاری است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران در ادامه گفت: به اتمام رساندن برنامه‌های نیمه تمام سال گذشته در اولویت کاری این مرکز قرار دارد.

وی با بیان اینکه برنامه امسال بسیج استانداری تهران و رده‌های تابعه بر اساس «سند اعتلای بسیج» تدوین شده است، افزود: این برنامه‌ها تا پایان اردیبهشت به تمامی پایگاه بسیج ادارات و معاونت‌ها ابلاغ خواهد شد.

سراج در خصوص برنامه‌های فرهنگی این مرکز مقاومت نیز اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات بسیج، فعالیت فرهنگی برای کارکنان در مرحله اول و خانواده آنان در مرحله بعد است که با ایجاد نشاط، اثرگذاری و تعلق سازمانی را در بین کارکنان دوچندان می‌کند و این اقدام نیز ان شاالله در سال جاری با برنامه‌ریزی منسجم‌تر نسبت به سال قبل تداوم خواهد داشت.

کد خبر 6084895

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • لزوم مدیریت مسائل فرهنگی در تفرجگا‌ها و سواحل مازندران
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • ائمه جماعات با جهاد تبیین، ارزش آب و برق را تشریح کنند
  • جشن‌های دهه کرامت در قم به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود
  • لزوم ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه
  • رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر منصوب شد