Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-30@08:14:09 GMT

۲۲۰ حیوان گزیدگی در شش ماه نخست سال جاری در بیجار

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۳۶۴۵

۲۲۰ حیوان گزیدگی در شش ماه نخست سال جاری در بیجار

مدیر شبکه بهداشت و درمان بیجار، گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۲۰ مورد حیوان گزیدگی در بیجار رخ‌ داده است.

به گزارش ایسنا، حسین جعفری امروز در دومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری شهرستان بیجار برگزار شد اظهار کرد: کارگروه سلامت و امنیت غذایی باهدف ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی مردم در بیجار تشکیل‌شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مسئله بهداشت و امنیت غذایی را یکی از مسائل مهم و شاخصه‌های مهم هر جامعه ایی خواند و گفت: توسعه اجتماعی با ارتقای سطح بهداشت و امنیت غذایی رابطه ای تنگاتنگ دارد بنابراین بر این مهم باید اهتمام ورزید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بیجار، بابیان اینکه معضل سگ‌های ولگرد یکی از عوامل نارضایتی عمومی است، افزود: در شش‌ماهه سال جاری بیش از ۲۲۰ مورد حیوان گزیدگی در شهرستان بیجار گزارش‌شده است.

جعفری گفت: در شش ماه نخست سال جاری این پدیده هزینه بالغ‌بر یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان را به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان بیجار تحمیل کرده است.

وی ذکر کرد: این معضل با سرد شدن هوا قوت بیشتری می‌گیرد و علاوه بر تهدید سلامت عمومی و افزایش نارضایتی، هزینه بالایی را به مجموعه درمانی بیجار تحمیل می‌کند .

فرماندار شهرستان بیجار، با انتقاد از ضعف عملکرد شهرداری در کنترل و شست و شوی سطل‌های زباله گفت: شهرداری بیجار در شست‌وشو و یا تعمیر سطل‌های پوسیده در سطح شهر بسیار کند عمل می‌کند و این مسئله باید بیش‌ازپیش موردتوجه شهرداری باشد.

فرماندار بیجار عنوان کرد: ضعف در کنترل و نظارت بر مخازن آب شهری و روستایی پذیرفتنی نیست و اداره آب و فاضلاب باید بیشتر به این امر توجه کند.

وی در خصوص معضل سگ‌های ولگرد در بیجار، گفت: اداره بهداشت به‌عنوان ناظر و شهرداری به‌عنوان مجری، باید در صدد رفع این معضل برآیند.

وی در پایان از عملکرد صحیح و پیگیری های مستمر مجموعه بهداشت و درمان و آب و فاضلاب در کنترل مشکل وجود نفت در آب در چند وقت اخیر قدردانی کرد.

مهدی بیگ محمد پور شهردار بیجار نیز در ادامه در خصوص معضل سگ‌های بلا صاحب گفت: اکیپی متشکل از ۴ نفر برای کنترل و گرفتن سگ‌های بلا صاحب در شهرداری مشغول فعالیت است.

شهردار بیجار خاطرنشان کرد: این اکیپ به‌صورت روزانه ده قلاده سگ را از معابر عمومی جمع‌آوری می‌کنند اما این معضل به قوت خود باقی است.

وی یادآور شد: جولان این حیوانات، سالانه هزینه ایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان را به شهرداری تحمیل می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حیوان گزیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

شهرداری گرگان تیم پلیس عراق را قاطعانه شکست داد

طرفداری | تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا، با نتیجه قاطع 102 بر 64 مقابل پلیس عراق به برتری دست یافت.

این دیدار که شب گذشته در سالن فدراسیون بسکتبال برگزار شد، با نمایش برتر شاگردان مهران حاتمی همراه بود.

شهرداری گرگان که در کوارتر اول با نتیجه 28 بر 18 پیش افتاده بود، در کوارترهای دوم و سوم نیز برتری خود را حفظ کرد و در نهایت با اختلاف 38 امتیاز به پیروزی رسید.

ارسلان کاظمی با 22 امتیاز، پرامتیازترین بازیکن شهرداری گرگان در این بازی بود.

نوید رضایی‌فر، سینا واحدی و سالار منجی نیز به ترتیب 18، 17 و 15 امتیاز برای نماینده ایران کسب کردند.

بازی دوم دو تیم روز پنجشنبه 16 فروردین در بغداد برگزار خواهد شد.

در دیگر بازی این مرحله، الریاضی لبنان با نتیجه 95 بر 92 مقابل ساجس لبنان به برتری دست یافت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق
  • برقراری بیش از ۲۲ هزار تماس با ۱۳۷/ رشد ۳۲ درصدی تماس‌های گردشگری
  • فعالیت مضاعف شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهریان است
  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهربان است
  • پیشگیری از بیماری هاری ارزان و قطعی است ؛ از تحریک سگ و گربه بپرهیزید
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری