Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به همراه رییس ستاد اربعین و استاندار ایلام از خروجی پایانه مرزی، بیمارستان‌ها و بخش‌های مختلف پایانه مرزی مهران بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی و خدمت‌رسانی به آنها قرار گرفتند. 

وزیر کشور همچنین در ادامه حضور در مرز، از مواکب مردمی در اطراف پایانه مرزی مهران دیدن کرد و با تعدادی از موکب‌داران منطقه که در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برخی ازموکب‌داران از حضور صمیمی وزیر کشور ابراز خرسندی کردند. 

وزیر کشور در سفر به استان ایلام قرار است در نشست ستاد اربعین این استان شرکت و آخرین تصمیمات برای تسهیل در روند آمد و شد زائران حسینی را بررسی کند.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام آخرین آمار تردد زائران از اول ماه صفر تا ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۸ صفر را ۲ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۸۷۲ نفر اعلام کرد که از این میزان تردد یک میلیون و ۷۳۳ هزار و ۱۲۳ نفر خارج و ۹۷۲ هزار و ۷۴۹ نفر نیز پس از زیارت عتبات عالیات به کشور بازگشته‌اند.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش‌بینی می‌شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می‌شوند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اربعین استان ایلام محمد اسلامی راه و شهرسازی مرز مهران عبدالرضا رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای، اظهار کرد: از ۸۸۷ نقطه پرحادثه مصوب با پلیس راه، ۴۰۰ نقطه پرحادثه در سال گذشته رفع و ۴۸۷ نقطه باقی‌مانده دیگر نیز امسال ایمن سازی خواهد شد.

امانی گفت: در مسیر گذرگاه‌های اربعین کشور نیز ۱۲۰ نقطه پرخطر شناسایی شده که تاکنون ۷۰ نقطه برطرف و تا ایام اربعین امسال بیشتر آن‌ها ایمن‌سازی و رفع می‌شوند.

وی افزود: سال گذشته برای رفع نقاط پرحادثه، بهسازی، روشنایی، نصب نیوجرسی، خط کشی و روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین حسینی، ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شد که امسال نیز همین اقدام در دست انجام است.

منبع: سازمان راهداری 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است