Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو مرد میانسال و یک مرد ۲۷ ساله بر اثر انفجار و آتش‌سوزی در مغازه صافکاری دچار سوختگی و جراحت شدند. ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 19:36 شب گذشته (24 مهر) انفجار و آتش‌سوزی در یک گاراژ در خیابان ری، بالاتر از میدان قیام به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ، آتش‌نشانان ایستگاه‌های سه و چهار را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جواد خوش‌سیما؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، محل حادثه گاراژی به وسعت هزار و 150 مترمربع با تعداد زیادی مغازه و کارگاه تعمیرگاه خودرو بود که در جریان این حادثه آتش‌سوزی، یک مغازه صافکاری و نقاشی به مساحت 18 مترمربع پس از وقوع یک انفجار ناگهانی، آتش گرفت.

وی تصریح کرد: به دنبال وقوع این انفجار و آتش‌سوزی، مالک تعمیرکار (53 ساله) و یک کارگر 27 ساله به شدت دچار سوختگی و جراحت شدند که هر دو بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

این فرمانده آتش‌نشانی با اشاره به وخیم بودن حال تعمیرکار 53 ساله، افزود: در این حادثه یک کارگر دیگر (مردی 50 ساله) به طور سطحی دچار مصدومیت و با کمک امدادگران اورژانس در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شد.

خوش‌سیما آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله همزمان با امدادرسانی به مصدومان و تحویل آنها به عوامل اورژانس، جریان برق و گاز مغازه صافکاری را قطع و شعله‌های آتش را خاموش کردند.

وی، تجمع بخار مایعات قابل اشتعال داخل مغازه و ایجاد جرقه ناگهانی را علت اولیه وقوع این انفجار و آتش‌سوزی ذکر و خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر در این رابطه توسط کارشناسان آتش‌نشانی منطقه پنج عملیات در حال انجام است.

آتش‌سوزی مرگبار دو دستگاه نیسان همراه با 4 زخمی + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌سوزی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش سوزی آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن جسد مرد ۴۲ ساله از چاهی با عمق ۲۰ متر در اراک

گزارش خبرگزاری مهر، محسن فضلی اظهار کرد: بنا بر تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری مبنی بر کشف جسد مرد جوانی در عمق چاه، نیروهای آتش نشانی بلافاصله به محل چاه واقع در اطراف جاده اراک به هزاوه اعزام شدند.

وی بیان کرد: محل جسد این مرد از روی آثار و لوازم شخصی فرد در اطراف چاه شناسایی شد و با اعلام این خبر، بلافاصله تیم نجات ایستگاه شماره چهار به همراه فرماندهان ارشد به محل اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: آتش‌نشانان در عملیات فشرده توسط تجهیزات نجات موفق به خارج کردن جسد فرد متوفی شده و در پایان پیکر بی‌جان این فرد برای انجام اقدامات قانونی به عوامل قضائی و انتظامی تحویل داده شد.

کد خبر 6079239

دیگر خبرها

  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی گسترده در انبار کالا در شیراز
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • خارج کردن جسد مرد ۴۲ ساله از چاهی با عمق ۲۰ متر در اراک
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • جسد مرد ۴۲ ساله از چاه ۲۰ متری بیرون کشیده شد
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !