Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی از استقرار بزرگ‌ترین موکب آستان قدس رضوی در مرز بین‌المللی مهران خبر داد و گفت: این موکب روزانه ۱۵۰ هزار پرس غذا بین زائران حسینی توزیع می‌کند. ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد مروی ظهر امروز در ادامه بازدید از مرز بین‌المللی مهران اظهار داشت:‌ ارائه خدمات به‌صورت 24 ساعته به زائران ‌از جمله اقدامات ستاد اربعین آستان قدس رضوی در مرز مهران بوده که از سه هفته قبل شروع و تا 5 روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان قدس رضوی به حجم بالای تردد از این مرز بین‌المللی اشاره کرد و افزود: بزرگ‌ترین موکب رضوی در این مرز مدت‌ها‌ست دایر بوده  و میانگین روزانه 150 هزار پرس غذای گرم رابین زائران اباعبدالله الحسینی (ع) توزیع می‌کند.

اخبار اربعین 98| بازدید قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از موکب امام رضا(ع) مرز دوغارون + فیلم‌اخبار اربعین 98|‌‌بازدید ‌تولیت آستان قدس ‌از نحوه خدمات‌رسانی در مرز مهران‌‌تولیت آستان قدس رضوی: ‌هیچ محدودیتی برای ارائه خدمات به زائران اربعین نداریم

 وی ضمن اشاره به آمادگی آستان رضوی برای ارائه تمامی خدمات به زائران افزود: البته این مرکب بزرگ تنها موکب خدمات‌رسان رضوی در این مرز نبوده و مابین راه نجف ـ کربلا نیز آستان قدس موکب‌هایی برای خدمات‌رسانی به زائران دایر کرده است.

به گفته ‌مروی‌ موکب‌های آستان قدس رضوی همچنین در سامرا، کاظمین، مرزهای جنوبی کشور و قصر‌شیرین نیز خدماتی ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: خدمات آستان قدس رضوی محدود به خدمات رفاهی نبوده بلکه در حوزه پزشکی هم اقدام به استقرار چندین اتوبوس بیمارستان سیار پزشکی شامل عکس‌برداری، سونوگرافی، اتاق عمل و... در بین نجف و کربلا کرده و  ازلحاظ پزشکی و تغذیه به زائرین خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گفته تولیت آستان قدس رضوی‌، با استقرار حدود یک هزار خادم و راه‌اندازی آشپزخانه مرکزی در شهر مهران خدمات متنوع و گسترده‌ای را در تغذیه، اسکان و امور فرهنگی به زائران اربعین حسینی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام /ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۲۲۹ هزار و ۸۸ نفر از طریق فرودگاه، ۴۱۳ هزار و ۳۰۸ نفر با قطار، ۵۶۱ هزار و ۵۷۷ نفر از طریق حمل و نقل عمومی و ۶ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۲۲۴ نفر نیز از طریق حمل و نقل شخصی جاده‌ای وارد استان شدند.   حجت گنابادی‌نژاد روز چهارشنبه افزود: در استان خراسان رضوی برای اقامت زائران در بخش رسمی، موقت و اضطراری پیش بینی های لازم انجام شده است و ضریب اشغال واحدهای اقامتی رسمی، موقت و اضطراری طی شبانه روز منتهی به عصر هفتم فروردین در استان ۵۲ درصد و در مشهد ۵۵ درصد بوده است.   جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به جزئیات اقامت در بخش‌های مختلف گفت: ضریب اشغال در واحدهای اقامتی رسمی استان طی شبانه روز گذشته ۶۶ درصد، در واحدهای موقت ۷۵ درصد و در واحدهای اضطراری ۴۸ درصد بوده است.   گنابادی نژاد با بیان اینکه این آمار نشان می‌دهد در استان و مشهد هنوز ظرفیت برای پذیرش زائر و مسافر وجود دارد تصریح کرد: قرارگاه عملیاتی خدمات سفر زائران استان به صورت شبانه روزی فعال است تا میزبانی شایسته برای زائران و مسافران باشد   وی خطاب به مسافرانی که قصد سفر به مشهد را دارند توصیه کرد قبل از این که به سمت مشهد عزیمت کنند محل اقامت خود را تعیین کنند و در همین راستا تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • اقامتگاه‌های بوم‌گردی محلی برای ارائه فرهنگ اصیل میزبانی به گردشگران
  • در نظر گرفتن تمیهدات لازم در کمپ‌ها و اماکن استقرار زائران
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • کمبودی در تامین سوخت جایگاه‌های استان سمنان نداریم
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • «رواق خدمت» با هدف ارائه گزارش آستان قدس رضوی منتشرشد
  • اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در «رواق خدمت»