Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری دومین سوگواره مطبوعاتی اربعین در سطح استان توسط اداره ارشاد و با همکاری خانه مطبوعات به مناسبت پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد. ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

مرتضی جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به برگزاری دومین سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی در سطح خوزستان، اظهار داشت: این سوگواره توسط اداره ارشاد استان و با همکاری خانه مطبوعات خوزستان به مناسبت پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تیتر، خبر، عکس خبری و گزارش خبری را از بخش‌های دومین سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی خوزستان برشمرد و بیان کرد: «اربعین و وحدت ملی»، «اربعین و اتحاد اقوام»، «اربعین و نماز» و «اربعین اتحاد مردم ایران و عراق» از موضوع‌های این سوگواره است.

معاون فرهنگی و رسانه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تأکید براینکه آثار ارسالی به دبیرخانه باید از پیاده‌رویی اربعین حسینی 98 باشد، خاطرنشان کرد: این آثار در نشریات مکتوب، خبرگزاری‌های خبری مجوزدار خوزستان باید منتشر شده باشند.

اخبار اربعین 98|‌ وزیر کشور: امکانات برای زائران در مرزهای چهارگانه کشور مهیا‌ست‌اخبار اربعین 98| پذیرانی از زائران اربعین با انواع دمنوش‌ها در موکب حضرت معصومه(س) + فیلماخبار اربعین 98| 230 هزار مورد مراجعه زائران به مراکز علوم پزشکی ثبت‌شده است

وی با اشاره به این‌که آثار برای راهیابی به بخش داوری باید نام صاحب اثر ذکر شده یا توسط مدیر مسئول رسانه مهر و امضاء شده باشد، ادامه داد: در بخش خبر و تیتر داوطلبان می‌توانند حداکثر با ارائه سه اثر شرکت کنند.

جمشیدی با اشاره به امکان شرکت در بخش عکس خبری با ارائه حداکثر 5 تک عکس و یک مجموعه به دبیرخانه سوگواره، اظهار داشت: داوطلبان برای شرکت در این سوگواره اثر خود را همراه با مشخصات فردی شامل «نام، نام خانوادگی، کد ملی، آدرس پستی، ایمیل، نام نشریه و شماره تماس» به دبیرخانه سوگواره واقع در اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره مطبوعات و تبلیغات ارسال کنند.

معاون فرهنگی و رسانه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: دهم آبان ماه سال جاری آخرین فرصت برای ارسال آثار به دبیرخانه دومین سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی استان است.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود

عاطفه شعبانی سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در جلسه‌ای که با حضور شهردار، معاون فرماندار، رئیس اتاق اصناف، انجمن صنایع‌دستی و جمعی از اساتید و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و کارشناسان متخصص شهرستان بهشهر در دبیرخانه شهرملی گلیچ برگزارشد از آغاز به کار رسمی این دبیرخانه در شهرستان بهشهر خبر داد.

او با اشاره به تدوین برنامه‌های پیشنهادی بلندمدت و کوتاه مدت در راستای توسعه و ایجاد زیرساخت‌های شهرملی گلیچ، افزود: برگزاری جمعه بازار صنایع‌دستی در مرکز شهر بهشهر بعد از ظهر هر جمعه با حضور صنعت‌گران و هنرمندان صنایع‌دستی و گلیچ باف این شهرستان، اجرای تور آموزشی برای صنعتگران گلیچ باف بهشهر در راستای ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی، حمایت از بخش خصوصی متقاضی احداث بازارچه و خانه صنایع‌دستی، ارائه برنامه‌های کمی و کیفی گلیچ بهشهر، حمایت صنعتگران درقالب ارائه تسهیلات، ایجاد و راه‌اندازی موزه گلیچ، برگزاری جشنواره گلیچ در شهریور هر سال از جمله برنامه‌هایی است که در دبیرخانه شهر ملی گلیج بهشهر مطرح شد.

شعبانی با بیان این مطلب که این پروژه‌ها در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت به عنوان برنامه یکساله دبیرخانه شهرملی گلیچ تصویب شده وعملیاتی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد