Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@14:29:31 GMT

همبستگی مشکلات کشور را برطرف می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۴۲۰۵

همبستگی مشکلات کشور را برطرف می کند

سمنان- رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: راه حل رفع فشارهای خارجی با توجه به برخورداری ایران اسلامی از ظرفیت و منابع قابل توجه را باید در داخل کشور جستجو کرد.

به گزارش قدس آنلاین؛ محمود واعظی روز پنجشنبه در آیین نمادین آغاز سال تحصیلی در دانشگاه گرمسار افزود: مشکلات کشور در سال ۹۷ قابل توجه بود اما در سالجاری این دغدغه‌ها به مراتب کمتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۲۵ استان کشور در ابتدای فروردین امسال درگیر سیل بود گفت: با وجود مشکلات اما بلایای طبیعی منشاء همبستگی شد و این وحدت در تمام بخش‌ها شکل گرفت. 

رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: برخی از طبقه متوسط و پایین جامعه اکنون مشکل اقتصادی دارند اما این مشکلات نسبت به آن چه که دشمن پیش‌بینی می کرد، کمتر است.

وی اضافه کرد: اقتدار ایران اسلامی اکنون به مراتب نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است و در سازمان ملل متحد سران کشورهای مختلف به دلیل عزت ایران به دیدار رئیس جمهوری می‌آمدند.

واعظی در ادامه سخنانش با تاکید بر این که با همبستگی می توان مشکلات کشور را برطرف کرد گفت: دشمنان تلاش کردند که ما نتوانیم نفت خود را به فروش برسانیم اما این کار را می‌کنیم و هنوز هم نمی دانند که ایران چگونه نفت می‌فروشد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: ایران را برای واردات مواد اولیه برای تولید کالا تحریم کردند اما با اتکای توان داخلی و ورود نخبگان بخشی از این مواد در کشور تولید می شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمود واعظی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا


 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • بیماران هموفیلی چشم انتظار توجه ویژه دولت و مجلس
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا