Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین حسینی در مرزهای چهارگانه کشور پیش‌بینی شده‌است که به صورت منظم از پایانه ها به ستادهای معین و از آنجا به استان‌های مختلف زائران را جا به جا می‌کنند.

به گزارش قدس آنلاین؛ محمد اسلامی که پنجشنبه به همراه وزیر کشور از مرز بین المللی شلمچه بازدید کرد اظهار داشت: روند انتقال و جا به جایی زائران طبق روال عادی در حال انجام است و غیر از وقفه‌ای که در خاک عراق به علت کمبود وسیله نقلیه وجود دارد در اربعین امسال زائران با مشکل خاصی مواجه نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات جا به جایی زائران بسیار پر حجم و با کیفیت مناسب صورت گرفت افزود: کنترل ترافیک نیز از سوی راهداری با همکاری پلیس راهور در حال انجام است و جا به جایی زائران به صورت منظم ادامه دارد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با برنامه‌ریزی‌ انجام شده و بر اساس پیش‌ بینی سفرهای رفت زائران از مرزها ، تعداد مورد نیاز اتوبوس برای بازگشت زائران آماده‌ شده است و تعدادی اتوبوس در پایانه‌ها مستقر هستند ضمن اینکه  تعدادی اتوبوس نیز در مسیر اعزام به پایانه‌ها هستند.

وی اظهار داشت: ۲۵۰ گشت‌ راهداری در محورها حضور دارند و به صورت ۲۴ ساعته به زائران اربعین حسینی خدمترسانی می‌کنند.

حرکت زائران اربعین حسینی از روزهای آغازین ماه صفر به سمت گذرگاه های مرزی چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در ۱۵کیلومتری غرب خرمشهر شروع شده و با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی همچنان ادامه دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان زائران اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین در جلسه شورای مسکن استان بوشهر میزان اراضی تامین شده در استان را بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی عنوان کرد.

معاون وزیر راه وشهر سازی، گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن هستند که ثبت نام کرده اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمار‌ها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوار‌ها صرف هزینه مسکن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن