Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر مجد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انواع نذورات مردم این شهرستان حاوی اقلام مورد نیاز زائران اربعین حسینی با ۱۶ دستگاه کامیون و تریلی به کشور عراق ارسال شده است.
وی ادامه داد: پتو، آب آشامیدنی، وسایل مورد نیاز برای طبخ غذا، چادر و دیگر اقلام ضروری از این شهرستان به موکب ها ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجد اظهار داشت: همراه با این محموله‌ها، ۸۰ نفر از خادمان برای خدمات‌دهی به زائران به عراق سفر کردند که از این تعداد ۴۰ نفر در شهر کربلا و ۴۰ نفر در شهر نجف حضور دارند.
وی تصریح کرد: مردم شهرستان دامغان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی به این همایش حسینی داشتند.
مجد به خدمات‌دهی چهار موکب دامغان به زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: زائران اربعین حسینی در چهار موکب دامغانی‌ها در شهرهای نجف و کربلا، اسکان و پذیرایی می‌شوند. 
وی اضافه کرد: موکب علی بن موسی الرضا(ع) در شهر کربلا و موکب چهارده معصوم(ع) در شهر نجف اشرف، ۲ موکب از دامغان است که در هر کدام روزانه پنج هزار نفر از زائران اسکان شده و در طول روز، ۱۵ هزار وعده غذایی بین زائران توزیع می‌شود. 
مجد تصریح کرد: موکب امامزاده محمد (ع) شهر دیباج نیز در شهر نجف اشرف به برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع میان وعده به زائران می‌پردازد. 
فرماندار دامغان خاطر نشان کرد: این خدمات‌دهی از تاریخ ۱۶ مهرماه آغاز شده و به مدت ۱۵ روز تا ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت. 
سال گذشته در طول ایام اربعین حسینی، موکب شهرستان دامغان در کربلای معلی، حدود ۴۰ هزار نفر را اسکان داد و از ۸۶ هزار نفر در وعده های غذایی مختلف پذیرایی کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موکب اربعین اربعین حسینی دامغان اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست جهاد کشاورزی جوین روز چهارشنبه گفت: با جذب این تسهیلات ۱۲ دستگاه تراکتور، پنج دستگاه کمباین و ۱۲۵ دستگاه ادوات کشاورزی به شبکه مکانیزاسیون شهرستان جوین افزوده شده است.   قاسمعلی نیک‌‍پسند با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.   وی گفت: شرایط تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت شده ۲۰ درصد آورده متقاضی و ۸۰ درصد سهم دولت است و این تسهیلات با نرخ سود ۲۳ درصد کارمزد، توسط متقاضیان جذب شده است.   گستره زمین های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.   نقاب مرکز شهرستان جوین در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • پذيرايي موكب خانوادگي از روزه داران در گرمسار
  • مسئولان فکری به حال جاده دامغان- جندق کنند/ ضرورت کاهش تصادفات
  • بازدید ۳۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تاریخی چناران
  • مشکل آب روستای شعیب نبی شوشتر از زبان اهالی
  • کشف، ضبط و معدوم سازی حدود ۱۹ تن انواع مواد خام دامی
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • زائران بقاع متبرکه خلیل‌آباد به ۳ هزار نفر رسید
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان