Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:31:49 GMT

پنالتی زن اول و دوم استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۴۳۲۲

پنالتی زن اول و دوم استقلال مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران طی یک سال گذشته آمار عجیب و ضعیفی در گل کردن پنالتی‌های خود داشته است. آخرین ضربه پنالتی که توسط آبی پوشان از دست رفته، به بازی دربی اخیر بر می‌گردد که علی کریمی هافبک این تیم ضربه پنالتی را به دستان علیرضا بیرانوند، سنگربان پرسپولیس زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این آمار زمانی خود را نشان می‌دهد که متوجه می‌شویم طی یک سال گذشته از ۸ پنالتی اخیر استقلال، فقط یک ضربه  تبدیل به گل شده که آن هم به بازی مقابل نساجی مازندران در نیم فصل دوم لیگ برتر هجدهم باز می‌گردد که آبی پوشان با گلزنی مرتضی تبریزی از روی نقطه پنالتی رقیب قائمشهری خود را مغلوب کردند.

بیشتر بخوانید: حضور هوپر در استقلال منتفی شد

از ۸ پنالتی اخیر استقلال، مهدی قائدی و فرشید باقری در بازی تیمشان مقابل سایپا تهران، ۲ ضربه را تبدیل به گل نکردند و بعد از آن محسن کریمی مقابل ذوب آهن پنالتی خود را برابر رشید مظاهری خراب کرد، وریا غفوری همین کار را مقابل رحمان احمدی و تیم پارس جنوبی جم تکرار کرد. فرشید اسماعیلی و علی کریمی نیز پنالتی‌های معروف دربی پایتخت را تبدیل به گل نکردند و آیاندا پاتوسی در بازی مقابل العین امارات در جام باشکاه‌های آسیا ضربه پنالتی را خراب کرد.

 بیشتر بخوانید: تاریخ بازهم در شهرآورد تکرار شد

حالا پس از این اتفاقات، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی آبی پوشان وریا غفوری و آرش رضاوند را به عنوان پنالتی زن‌های اول و دوم استقلال انتخاب کرده است و باید دید در صورتی که باز هم برای این تیم پنالتی گرفته شود، سرنوشت این ضربه چه خواهد شد.  

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت عجیب در بازی استقلال؛ به‌خودت چند می‌دهی؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، از جمله نکات چشمگیر بازی استقلال و شمس‌آذر، نوع قضاوت وحید کاظمی بود. شاید به جرأت بتوان گفت قضاوتی از این بدتر برای یک بازی مهم نمی‌توانست وجود داشته باشد.

کاظمی نیمه اول یک خطای هند عجیب پشت محوطه جریمه شمس‌آذر گرفت که با مشورت کمکش آن را رد کرد، بعد یک پنالتی برای استقلال اعلام کرد که حرف‌وحدیث‌های زیادی داشت، بعد خطای دیگری که این‌بار واضح به‌نظر می‌رسید را برای این تیم پنالتی نگرفت و نهایتا با نادیده گرفتن شیطنت مهاجم استقلال هنگام شروع بازی از مقابل دروازه شمس‌آذر، نزدیک بود باعث باز شدن دروازه تیم قزوینی شود.

تصمیم عجیب او در این صحنه حسابی بازیکنان شمس‌آذر را خشمگین کرد و باعث شد گلر آنها هم یک کارت زرد بگیرد. پرسش اینجاست که کاظمی واقعا به‌خودش بابت این قضاوت چه نمره‌ای می‌دهد؟

کد خبر 845927 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • رکورد مهم پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • قضاوت عجیب در بازی استقلال؛ به‌خودت چند می‌دهی؟
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد