Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:28:27 GMT

معرفی دستیاران جلالی در گل گهر سیرجان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۴۳۶۹

معرفی دستیاران جلالی در گل گهر سیرجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه معارفه مجید جلالی سرمربی جدید تیم فوتبال گل گهر سیرجان دیروز با حضور مدیر عامل بازیکنان تیم گل گهر، پیشکسوتان فوتبال، رئیس و اعضای هیئت فوتبال سیرجان و رئیس هیئت فوتبال استان کرمان قبل از اولین تمرین تیم گل گهر برگزار شد.

امروز نیز دستیاران مجید جلالی سرمربی جدید گل گهر سیرجان مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است په په لوسادا اسپانیایی به عنوان مربی بدنساز، یک مربی اسپانیایی تمرین دهنده، رضا مرتضی زاده، محمد سعید اخباری، سعید پورفریدونی و رسول زمانی دستیاران جلالی در گل گهر سیرجان باشند.

انتهای پیام/ب

دستیاران جلالی در گل گهر سیرجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از نحوه میزبانی باشگاه گل‌گهر گلایه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدسیروس پورموسوی پس از تساوی 2 - 2 استقلال خوزستان مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: یک گلایه‌ای از  آقای افسری از بچه‌های باشگاه گل‌گهر سیرجان داشته باشم، چون آقای روشنایی (سرپرست تیم استقلال خوزستان) گفت که این گلایه را داشته باشم.  تقریباً صد نفر هوادار از اهواز این همه راه را کوبیده و به سیرجان آمدند، به خاطر تماشای این فوتبال. خوبی این ورزش و فوتبال این است که قلب‌ها و دل‌ها را به‌هم نزدیک می‌کند.

وی در ادامه افزود: در اسکان بچه‌های ما در ورزشگاه مقداری کم‌لطفی شد و حداقل باید پشت نیمکت خودمان باشند نه نقطه‌ای نامناسب و برای ورودشان هم وقتی بازی رایگان است و هوادار این همه راه آمده، پول بلیت بگیرند. مگر باشگاه گل‌گهر نیاز به پول این صدتا بلیت داشت؟ حداقل مهربانه‌تر در جلسه هماهنگی این را می‌گفتند. آقای روشنایی از آنها ناراحت بود.

ادامه دارد ...

 

دیگر خبرها

  • آلوز صدر جدول پاسورها را برای جلالی آب و جارو کند!
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!