Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حسین نیرویار دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی امروز در نشست خبری برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا  در خصوص حمایت‌ها و همکاری‌های اداره کل در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا؛ گفت: باتوجه به زمان محدود باقی مانده برای آغاز مسابقات تمامی تمدیدات لازمه با همکاری تمامی عوامل برگزاری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی مسابقات فوتسال  از یکم آبان ماه به میزبانی شهرستان ارومیه در سالن الغدیر برگزار خواهد گردید.   نیرویار افزود:از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد (تیم‌های اول و دوم هرگروه) و مسابقات نهایی (انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰) از تاریخ ۸ لغایت ۱۸ اسفندماه در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد.   انتهای پیام/م   مسابقات فوتسال مردان آسیا در ارومیه برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از بررسی درخواست‌های میزبانی استان‌های مختلف برای میزبانی از مسابقات پرورش اندام و فیزیک قهرمانی باشگاه‌های ایران و انتخابی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ مغولستان، فدراسیون بدنسازی استان البرز را به عنوان میزبان این رویداد انتخاب و معرفی کرد.    بر این اساس مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی طی روز‌های ۹ لغایت ۱۱ خردادماه به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.   این دوره از مسابقات به نام گرامیداشت زنده یاد بیت الله عباسپور، قهرمان فقید پرورش اندام ایران و جهان نامگذاری شده است.    گفتنی است؛ پنجاه و هفتمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا طی روز‌های ۱۵ تا ۱۸ تیرماه به میزبانی کشور مغولستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟
  • تیم ملی فوتسال عازم تایلند شد؛ آماده برای جام ملت‌ها
  • چشم انتظاری بیش از یک میلیون تماشاگر برای لذت بردن روزانه از VNL / کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان خواهند بود؟
  • رونمایی از سه میزبان تیم ملی والیبال ایران در VNL
  • میزبان به دنبال خلق شگفتی است/ دو دلگرمی تیم ملی فوتسال تایلند
  • هرمزگان میزبان تور ملی والیبال ساحلی شد
  • البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد
  • برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران خوزستانی
  • وزیر ورزش، پیگیر برگزاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا