Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا درباره تردد زائران اربعین حسینی، گفت: تاکنون حدود سه میلین زائر به عتبات عالیات عزیمت کردند و اکنون نیمی از این میزان زائر به کشور بازگشتند.

او افزود: همچنین حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر هنوز در عراق حضور دارند، تقریبا حدود ۵۶ درصد از زائران از مرز خسروی وارد و از همین مرز خارج شدند، افزون بر این حدود ۹۷ درصد از زائران مرز‌های زمینی را برای رفت به عتبات عالیات و برگشت به کشور انتخاب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادیانفر درباره آخرین وضعیت راه‌ها بیان کرد: ترافیک در مرز‌های چهارگانه ایران روان است، اما از بعد از ظهر روز گذشته شاهد بار سنگین برگشت زائران، به خصوص در محور مهران بودیم. همچنین در برخی از نقاط شهر مهران حرکت نیمه سنگینی را به سمت ایلام شاهد بودیم. الحمدالله مشکل بسیاری در حوزه راه‌ها نیست و هنوز نیاز به اجرای طرح اضطرار و یکطرفه کردن راه‌ها وجود ندارد.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره حوادث گفت: تقریبا ۶۵ درصد حوادث مربوط به خستگی و خواب آلودگی، واژگون و یا انحراف به چپ اتفاق می‌افتد؛ توصیه ما به زائرانی که از عتبات باز می‌گردند، این است که نهایت دقت را داشته باشند و پیش از سفر حتما استراحت کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار هادیانفر زائران اربعین مرزهای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • بیش از ۸۳ هزار زائر به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند