Web Analytics Made Easy - Statcounter

فائزه عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مخالفتش با نام‌گذاری روگذر در دست احداث به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: مخالفت من با چنین نامگذاری فقط به این دلیل است که ما باید نام‌هایی بر روی خیابان‌ها و معابر شهر بگذاریم که مردم هم آن‌ها را به کار ببرند.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر گرگان افزود: آن پل بر روی خیابان خلیج گرگان ساخته شده است و اینکه باز برایش نام جداگانه‌ای بگذاریم مردم در آدرس دهی از آن استفاده نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اگر قرار است نام شهید یا نام‌های ارزشی را فقط برای رفع تکلیف بگذاریم و کسی آن‌ها را به کار نبرد به نوعی این اسامی کاربرد واقعیش را از دست داده و صوری می شود.

وی در خصوص  روند حاکم بر برخی رسانه‌های استان گفت: متاسفانه برخی اصحاب رسانه بدیهی‌ترین حقوق یعنی پرسش از فردی که درباره‌اش مطلب می‌نویسند را نادیده می‌گیرند و با تکیه بر نظر خود بدون اطلاعات کافی تحلیل می‌نویسند.

عبداللهی با بیان اینکه نام برخی از معابر گرگان با آنچه که در میان مردم رواج دارد مطابق نیست افزود: این یعنی در اغلب آن نامگذاری‌ها تناسب قانونی  واصول نامگذاری رعایت نشده است و من همیشه با این نحوه نامگذاری معابر مخالف بودم.

عضو شورای شهر گرگان ادامه داد: سال‌ها پیش وقتی نام میدان مازندران را به شهید هزارجریبی تغییر دادند بنده مخالفت کردم و همان موقع هم عده‌ای گفتند که فلانی با نام شهید مخالف است. اما حالا با گذشت این همه سال کدام یک از مردم گرگان آن میدان را جز به نام مازندران می‌شناسد؟ یا اینکه میدان شهرداری را به نام وحدت یا میدان سرخواجه را به نام میدان شهدای پانزده خرداد نامگذاری شد اما آن‌قدر کسی این اسامی را به کار نبرد که آخر به نام قبلی بازگردانده شد.

عبداللهی ادامه داد: بنظر می رسد اگرشخص یا اشخاصی بخواهند از زبان مردم سخن بگویند بی شک باید از منتخبان مردم باشند و بنده نیز به عنوان منتخب چهار دوره شورای اسلامی شهر حق اظهار نظر و سخن گفتن از حقوق و زبان مردم را دارم.

این عضو چهار دوره شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: دفاع از ارزشها و نهادهای انقلابی در مقام عمل و باید صادقانه باشد نه آنکه با توهین و تهدید دیگران به دفاع از آن نهادها پرداخت این نوع دفاع بدترین نوع دفاع از این نهادهای ارزشمند و انقلابی است که خالصانه و در گمنامی تمام از انقلاب و کشور دفاع می کنند.

کد خبر 4749570

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان شورای شهر گرگان شهرداری گرگان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد رادیو اربعین شیراز استانداری سمنان بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در دیدار با شهرداران کلانشهر‌های کشور گفت: مشکل عمده ما در مشهد مربوط به آن دسته از زائرانی است که استطاعت مالی محدود دارند. برای این عزیزان، شهرداری مشهد باید زائرسرا‌های ارزان قیمت ایجاد کند تا زائران به دلیل مشکل مالی از توفیق زیارت محروم نشوند.

 آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: عنوان مدیریت شهری، عنوان جامعی است که غیر از مدیریت خدمات شهری، مدیریت اجتماعی، سیاسی و بالاتر از همه فرهنگی شهر را هم دربر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه منظور از پیوست فرهنگی در خدمات شهری، ترویج فرهنگ دینی در جامعه است گفت: مهم‌ترین علتی که باعث بروز این نارضایتی‌ها می‌شود، نبود پیوست فرهنگی در کنار خدمات شهری است. مقصود بنده این است که بستری از خدمات فرهنگی تعریف شود تا به همراه خدمات اجتماعی و شهری، مردم از آن استفاده کنند تا شهرداری منحصر در یک جریان خدماتی محض نشود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: باید پیوست فرهنگی مبتنی بر ترویج فرهنگ دینی در جامعه باشد تا مردم به یاد بیاورند این خدمات از طرف دلسوزترین برادرانشان در مدیریت شهری به آن‌ها عرضه می‌شود.

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ دینی در کلانشهر‌ها گفت: در این کشور، چالش‌های بسیاری وجود دارد که ریشه واحد همه آن‌ها در عرصه فرهنگ است. در یک قلم، همین موضوع ازدواج جوانان را ببینید. اینکه سن ازدواج بالا رفته، عمده ریشه آن در فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت مالی یک مرد خانواده دار و کامل نرسند، ازدواج نمی‌کنند. اینجاست که بازهم پیوست فرهنگ دینی می‌تواند گره گشا باشد و مدیریت شهری هم در این عرصه‌ها وظایفی برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم