Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قرچک گفت: عملیات واکاری و کاشت گل‏های فصلی پاییز متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح شهر قرچک آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛محسن خرمی شریف در این خصوص به خبرنگاران گفت: کاشت، واکاری و آبیاری گل‌های فصلی در سطح شهر قرچک باهدف زیباسازی و طراوت محیط شهری در دستور کار واحد زیباسازی مدیریت شهری قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای توسعه و نگهداری فضای سبز و همچنین به منظور زیبایی و طراوت فضای شهری واکاری و کاشت گل‌های متنوع پاییزی در دستور کار شهرداری قرچک قرار گرفت.

این مسؤول بابیان اینکه وجود گل‌ در معابر، زیبایی و طراوت خاصی به سیمای شهری می‌بخشد، افزود: در این اقدام گل‌های مختلف فصل پاییز و ترکیبی در معابر شهر کاشته شده است.

خرمی شریف خاطرنشان کرد: گل‌های فصلی کاشته شده متناسب با شرایط آب و هوایی قرچک است که هم‌اکنون در وسط بلوارهای اصلی شهر، میدان‌ها، کمربندی شمالی و جنوبی، پارک‌ها و بوستان‌ها اجرا شد.

شهردار قرچک در پایان از شهروندان خواست تا برای حفظ زیبایی سیمای شهر به ویژه بوستان‌‌ها و میدان‌ها همکاری لازم را با مأموران شهرداری داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران زیبایی شرایط آب و هوایی شهرداری فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد

رئیس اداره اجرائیات و تخلفات شهری شهرداری بجنورد از آغاز طرح جمع‌آوری نازیبایی‌ها از سطح شهر با هدف حفظ حقوق شهروندی خبر داد.

رضا کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: طرح جمع‌آوری بصری و نازیبای های شهری از سطح شهر به زودی در بجنورد اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقای زیبایی و نظم شهری و حفظ حقوق شهروندان در برخورداری از محیط زیست شهری سالم و زیبا انجام می‌شود.

رئیس اداره اجراییات و تخلفات شهری شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: در این طرح موارد زائد و مخدوش کننده چهره شهر از جمله تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز، بنرهای کهنه و فرسوده و کیوسک‌های بلا استفاده جمع‌آوری خواهند شد.

کمالی عنوان کرد: از تمام شهروندان تقاضا داریم تا با گزارش مشاهدات خود به سامانه ۱۳۷ ما را در اجرای طرح یاری کنند.

کد خبر 746785

دیگر خبرها

  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • الو؟ من یک نوجوانم!
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • کاشت ۴ هزار گل در هفشجان به مناسبت هفته زمین پاک
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد
  • کاشت نیشکر در شهرستان صومعه سرا
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد