Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام رحیم صفری با اشاره به استقرار تیم رسانه ای اوقاف در منذریه عراق، گفت: به‌منظور پوشش تصویری فعالیت‌های مواکب اداره اوقاف استان فارس، تیم رسانه‌ای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در مواکب این مجموعه مستقر شده است.

او با بیان اینکه هشت موکب در ایام اربعین از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس برپا شده است، افزود: موکب بقاع متبرکه مستقر در فرودگاه، امام زاده اسماعیل فسا، موکب مسجد صاحب الزمان(عج) ممسنی، امام زاده حسن(ع) شهر کپن رستم، سه موکب در مسیر جاماندگان اربعین در حرم احمد بن موسی(ع) به‌منظور ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین برپا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری تصریح کرد: حدود ۲۰۰ نفر از کارکنان و خادمان بقاع متبرکه و اماکن مذهبی ادارات اوقاف استان‌ فارس در این مواکب در حال فعالیت جهادی هستند.

مدیر موکب شهدای مدافع حرم اداره اوقاف و امور خیریه فارس عنوان کرد: با هدف به تصویر کشیدن فعالیت‌های خادمان حسینی در ایام اربعین در موکب امامزادگان و بقاع متبرکه استان‌ فارس تیم رسانه‌ای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس به منذریه عراق اعزام شده و پس از استقرار در موکب فعالیت خود را آغاز کرده است.

حجت الاسلام صفری بیان کرد: فعالیت تیم رسانه‌ای اعزامی به موکب شهدای مدافع حرم هم‌زمان با فعالیت موکب استقرار یافته و تا دو روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان بیان داشت: تیم رسانه ای اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس متشکل از ۴ خبرنگار و عکاس و ۴ مستند ساز است.
انتهای پیام/م

استقرار تیم رسانه ای اوقاف فارس در منذریه عراق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر هنرستان طریق القدس آباده گفت: به مناسبت هفته مشاغل، هنرجویان هنرستان طریق القدس آباده آثار و دست سازه‌های خود را به نمایش گذاشتند.
جعفری افزود: هنرجویان این هنرستان بیش از هزار اثر در رشته‌های معماری، گرافیک، حسابداری و شبکه IT برای معرفی این رشته‌ها در معرض دید عموم قرار دادند.
این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز در سالن هنرستان این شهرستان دایر است.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال