Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان مهلت ثبت نام انتخابات فدراسیون ورزش‌های همگانی، ۲۸ نفر برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند.

به گزارش ایسنا، مهلت ۱۰ روزه ثبت نام جهت حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های همگانی به پایان رسید و ۲۸ نفر برای حضور در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کردند.

پس از بررسی صلاحیت این افراد توسط مراجع ذی‌صلاح، اسامی کاندیداهای نهایی برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های همگانی مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این افشین ملایی با قبول سرپرستی فدراسیون، مامور برگزاری انتخابات شده بود اما پس از ۶ ماه فعالیت، از سمت خود استعفا داد و کاندیدای حضور در انتخابات شد.

در حال حاضر احمد گواری، سرپرستی فدراسیون ورزش‌های همگانی را برای برگزاری انتخابات عهده‌دار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسندیده، نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کشتی سنتی گورش، علیرضا پسندیده، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی‌محلی ایران به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی گورش انتخاب شد.   پیش از این نیز در جریان اجلاس کنفدراسیون جهانی ورزش‌های قومیتی، ایران به طور رسمی به عضویت کنفدراسیون جهانی ورزش‌های قومیتی درآمده بود.   کشتی سنتی گورش در مناطق مختلف کشور به ویژه شمال و شمال شرق فعال است. در این شیوه از کشتی، شالی که هر ورزشکار به دور کمر خود می‌بندد برای اجرای فنون توسط رقیب و کمرگیری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود
  • پسندیده، نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد