Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@22:56:57 GMT

کشف یک خانواده هلندی در زیرزمین یک خانه روستایی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۴۶۶۵

کشف یک خانواده هلندی در زیرزمین یک خانه روستایی

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- پلیس هلند از کشف پنج خواهر و برادر و مردی که به نظر می‌رسد پدرشان باشد، محبوس در زیرزمین خانه‌ای واقع در یک مزرعه در حومه یک روستا در شمال هلند خبر داد. تاریخ انتشار: 15:00 - 25 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۶۷۵ به گزارش گروه چندرسانه ای خبرگزاری میزان، پلیس هلند از کشف ۵ خواهر و برادر و مردی که به نظر می‌رسد پدرشان باشد، محبوس در زیرزمین خانه‌ای واقع در یک مزرعه در حومه یک روستا در شمال هلند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش رسانه‌های محلی این ۶ نفر ۹ سال گذشته را در «انتظار پایان جهان» در انزوا زندگی می‌کرده اند. فرزندان این خانواده بین ۱۸ تا ۲۵ سال سن دارند.

طبق گزارش تلویزیون آر تی وی، پسر بزرگ خانواده از مزرعه می‌گریزد و به خانه روستای مجاور می‌رود. بعد از خوردن و نوشیدن، صاحب خانه سر صحبت را با او که مو‌های بلند و ریش کثیف و ظاهری آشفته داشته است باز می‌کند. در این گفتگو، مرد جوان اعتراف می‌کند که تا به حال مدرسه نرفته و از زیرزمین خانه‌ای که در آن به مدت ۹ سال محبوس بوده فرار کرده است و نیاز به کمک دارد.

به گزارش پلیس، علاوه بر این شش نفر، یک مرد ۵۸ ساله نیز در ارتباط با این مزرعه دستگیر شده است، اما هنوز نقش او در انزواء ماندن این خانواده روشن نیست.  

دهیار روستای روینرولد در یک نشست مطبوعاتی گفت که تا به حال این خانواده را ندیده بوده است و آنان از طریق کاشت سبزیجات در مزرعه کوچک جلوی خانه و نگهداری یک بز، روزگار خود را می‌گذارنده و با دنیای بیرون برای رفع نیاز‌های خود ارتباطی نداشته اند.

به گفته دهیار، مادر خانواده پیش از نقل مکان به این مزرعه درگذشته است.

برخی از رسانه‌های محلی گزارش دادند که خانواده در انتظار آخرالزمان بوده اند و از وجود انسان‌های دیگر در دنیا خبری نداشته اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امداد و نجات پلیس هلند اخرالزمان خانواده هلندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 

قهرمان رمزدان رئیس اداره حفاظت محیط زیست گتوند گفت: اعضا درخصوص موضوع مدیریت پسماندهای کشاورزی و کاه و کلش و نحوه مقابله با  معضل سوزاندن آنها از طریق آموزش کشاورزان و اطلاع رسانی با بهره گیری از پتانسیل مراکز ترویج کشاورزی و خانه های بهداشت روستایی و دهیاریها به تبادل نظر پرداختند.

او می‌گوید: سوزاندن بقای کشاورزی در اطراف شهرها در فصل برداشت محصول باعث آلودگی شدید هوا می شود که در سالیان گذشته مشکلات زیادی را برای سلامت اهالی و شهروندان بوجود آورده است.

رمزدان گفت: مقرر شد که آموزش کشاورزان و اطلاع رسانی آنان به بهره گیری از پتانسیل دهیاری ها و همکاری مراکز ترویج کشاورزی و خانه های بهداشت روستایی مد نظر قرار گیرد.

به گفته او جهاد کشاورزی شهرستان جهت ذخیره کاه و کلش انباری را  در اختیار تعاونی دهیاران قرار دهد و نیز  ادارات حفاظت محیط زیست، جهادکشاورزی، منابع طبیعی ، مدیریت بهداشت و درمان و نیروی انتظامی ضمن هماهنگی لازم  و تشکیل تیم گشت و کنترل، در طول فصل برداشت جهت برخورد با  تخلفات احتمالی اقدامات لازم را بعمل آورند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • تونل‌های تا ۱۵طبقه زیرزمین به حماس اجازه می‌دهد پابرجا بماند | رهبران ارشد حماس کجا هستند؟
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت