Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@09:09:50 GMT

حرکت کاروان جاماندگان اربعین در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۴۶۹۱

حرکت کاروان جاماندگان اربعین در کاشان

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کاشان گفت: همزمان با اربعین امام حسین(ع)، اجتماع بزرگ شهروندان و هیئت‌های عزاداری کاشان در مصلی بقیه‌الله اعظم برگزار می‌شود.

مرتضی والی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان از برگزاری پنجمین  پیاده‌روی و اجتماع  بزرگ "جاماندگان  اربعین" در این شهر خبر داد و اظهار کرد: شهروندانی که امسال به هر دلیلی توفیق حضور در مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین را نداشتند، می‌توانند در این مراسم که صبح روز شنبه_ ۲۷ مهرماه  برگزار می‌شود شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راهپیمایی کنندگان در این مراسم مسیر سه کیلومتری از  بلوار امام رضا(ع) به طرف مصلی بقیه‌الله‌العظم طی و در مراسم عزاداری شرکت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کاشان عنوان کرد: اتوبوس‌های سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در مسیر میادین کمال‌الملک، پانزده خرداد، ولی‌عصر، شهید اردهال، شهرک خاتم‌النبیا، فاز یک و دو شهرک ناجی‌آباد و شهرک ۲۲ بهمن، ایاب و ذهاب عزاداران حسینی انجام می‌دهد.

والی‌زاده هدف از حرکت قافله جاماندگان اربعین را تعظیم و تکریم ایام عزاداری امام حسین(ع) دانست و افزود: اجرای سرودهای دانش‌آموزی، پرواز پاراموتور همراه با اهتزار پرچم عزاداری، پرپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب و توزیع تعرفه‌های قرعه‌کشی جهت پرداخت هزینه‌های سفر زیارتی کربلا و مشهد مقدس پیش‌بینی شده است.

کد خبر 393627

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری کاشان شهرهاي ايران اربعین کلانشهر شهروند حقوق شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس مخابرات کاشان با اشاره با اشاره به اینکه هدف گذاری ما امسال ۱۵۰ هزار تلفن ثابت است گفت: بر اساس طرح «نجما» تا دو سال آینده باید ظرفیت موجود که ۴۰ هزار اتصال فیبرنوری در استان اصفهان است به بیش از ۲۰۰ هزار اتصال مبتنی بر فیبرنوری برسانیم.

اسماعیل قربانی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های فیبرنوری در شهرک‌های صنعتی گفت: در حال حاضر درشهرک‌های صنعتی استان امکان ارائه فیبرنوری فراهم شده و مشترکان یا صنعت در حال استفاده از این ظرفیت هستند.


وی گفت:ظرفیت‌های اقتصاد دیجیتال برای جهش تولید، انباشت سرمایه و استفاده از فناوری موجب رشد اقتصادی می‌شود، شرایط تحریم موجب شده در جذب سرمایه و انتقال دانش به داخل کشور با محدودیت مواجه باشیم، اما فناوری اطلاعات و ظرفیت‌های دیجیتال می‌تواند این مشکل را رفع کند.


در این مراسم سید محمود شجاع الدینی کاشانی به عنوان سرپرست جدید مخابرات کاشان معارفه و از خدمات قاسم سلوکی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • فرصت دوباره برای جاماندگان از ثبت‌نام کنکور
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز